Rare storingen met Planet ADSL...omgeving RDAM

vbimport

hebben jullie dat ook?

dit weekend hele weirde storingen gehad (zaterdag van 8-19 geen internet, zondag van 14-20)

what's up with that?

zeker niet aangezien ik een presentatie moet maken :frowning:

maar...hoef ik nu ook minder te betalen?

ONE

'k heb ook een paar vreemde storingen gehad inderdaad

maar dat bleek later aan m’n switch te liggen.

wel toevallig… misschien is ie toch wel in orde

Meldt de site van Planet niets over storingen? Normalerwijs worden op planet.nl alle storing in hun systeem aangegeven!

Edit:

Cut&paste van Planet.nl:

12-05-2002 15:08 uur. ADSL-storing in Amsterdam, Utrecht, Amersfoort en Rotterdam
Door een storing zijn sommige websites niet bereikbaar als u verbonden bent via MxStream in Amsterdam, Utrecht, Amersfoort en Rotterdam. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo snel mogelijk op te lossen.

Ennuh… anders is er altijd de -telefonische- helpdesk nog!

Originally posted by Dee-ehn
[B]Meldt de site van Planet niets over storingen? Normalerwijs worden op planet.nl alle storing in hun systeem aangegeven!

Edit:

Cut&paste van Planet.nl:

12-05-2002 15:08 uur. ADSL-storing in Amsterdam, Utrecht, Amersfoort en Rotterdam
Door een storing zijn sommige websites niet bereikbaar als u verbonden bent via MxStream in Amsterdam, Utrecht, Amersfoort en Rotterdam. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo snel mogelijk op te lossen.

Ennuh… anders is er altijd de -telefonische- helpdesk nog! [/B]

ehm, het wordt lastig kijken op planet.nl als er storing is :stuck_out_tongue:

en er waren 14 (!) wachtenden voor me bij de helpdesk…

but what the hell

het werkt weer!

ONE

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]
hm, het wordt lastig kijken op planet.nl als er storing is :stuck_out_tongue:

euh ja maar op de tijd dat je dit postte kon je ook op planet.nl kijken :wink:

ps. dit is geen berisping hoor :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

euh ja maar op de tijd dat je dit postte kon je ook op planet.nl kijken :wink:
[/B]

ok, daar heb je een punt, maar ik had liever vóór die tijd kunnen kijken :wink:

anyways, er is nix mogelijk dat ik ook met een ‘storing’ de rekening betaal of zo?

ONE

Ben blij dat je via planet kunt zien dat er een storing is/was.
Bij @home hebben ze ook een storingspagina maar daar staan meestal alleen maar de meldingen op als er aan het netwerk wordt gewerkt.
Heb bij @home 2 ip adressen soms doet de ene het wel en de andere niets.
Als ik dan naar de storingspagina ga staat er 9 van de 10x niets over de storing vermeld.
Het lijkt mij toch een kleine moeite om dan snel een berichtje te plaatsen op die pagina…

Wellicht is Volkert G. in de buurt van Planet geweest en heeft wat gaten in de server geschoten. Rotterdam is wel het bolwerk van PIM dus enige kans is er dus wel. Het is waarschijnlijk een stille oproep om morgen maar toch op lijst 15 # 1 te stemmen ?
Met die presentatie komt het wel goed hoor gewoon iets harder werken en dan is het zo gepiept. Rotterdammers zijn de beste en meest trouwe arbeiders van heel Nederland. Heb je eigenlijk de helpdesk nog gebelt en gevraagd wat er aan de hand was ? Nou volgens mij komt dit regelmatig voor zo te horen van asdl gebruikers hier in dit gedeelte van Rotterdam. Maar mijn ervaring is dat je helemaal nooit normaal en goed wordt ondersteund, zowel met asdl of breedband. Claims worden geen eens behandelt - emails worden ook niet behandeld en de helpdesken zijn gewoon om te huilen en je moet er ook nog eens dik voor betalen voor zo’n niets zeggende en waardeloze hulp. UPC is gewoon de pooier die de kabel in R’dam beheerst en monopolist is, en vervolgens de klanten uitbuit en alleen maar verder in de stront drukt. ASDL via het netwerk van de ptt of hoe zich zelf ook noemen heeft net als de breedband gebruikers te veel elende. Zouden we ooit lekker snel kunnen surfen en eens 1x maal een film online kunnen bekijken zonder schokken en stotteren of hangen, graag ! Per slot van rekening heeft men dit beloofd een jaar of 3 geleden (quicknet). Als ik 2 straten verder wil verhuizen vraagt upc € 45,- voor de aansluiting en MOET door een installateur van upc gedaan. Nou nooit van mijn leven komt er hier een upc installateur binnen, laat staan aan een pc. Ze zoeken het maar lekker uit de amerikanen van upc en de sukkels van kpn (alle 2 van die financieele loosers). Ik wacht altijd maar af, meestal is er ineens weer verbinding en kunnen we weer kijken bij isonews b.v en worden we weer blij als we de releases zien. O ja, stemmen hoor :slight_smile: Sterkte met de verbinding !

Originally posted by XiNiX
Wellicht is Volkert G. in de buurt van Planet geweest en heeft wat gaten in de server geschoten. Rotterdam is wel het bolwerk van PIM dus enige kans is er dus wel. Het is waarschijnlijk een stille oproep om morgen maar toch op lijst 15 # 1 te stemmen ?
Met die presentatie komt het wel goed hoor gewoon iets harder werken en dan is het zo gepiept. Rotterdammers zijn de beste en meest trouwe arbeiders van heel Nederland. Heb je eigenlijk de helpdesk nog gebelt en gevraagd wat er aan de hand was ? Nou volgens mij komt dit regelmatig voor zo te horen van asdl gebruikers hier in dit gedeelte van Rotterdam. Maar mijn ervaring is dat je helemaal nooit normaal en goed wordt ondersteund, zowel met asdl of breedband. Claims worden geen eens behandelt - emails worden ook niet behandeld en de helpdesken zijn gewoon om te huilen en je moet er ook nog eens dik voor betalen voor zo’n niets zeggende en waardeloze hulp. UPC is gewoon de pooier die de kabel in R’dam beheerst en monopolist is, en vervolgens de klanten uitbuit en alleen maar verder in de stront drukt. ASDL via het netwerk van de ptt of hoe zich zelf ook noemen heeft net als de breedband gebruikers te veel elende. Zouden we ooit lekker snel kunnen surfen en eens 1x maal een film online kunnen bekijken zonder schokken en stotteren of hangen, graag ! Per slot van rekening heeft men dit beloofd een jaar of 3 geleden (quicknet). Als ik 2 straten verder wil verhuizen vraagt upc € 45,- voor de aansluiting en MOET door een installateur van upc gedaan. Nou nooit van mijn leven komt er hier een upc installateur binnen, laat staan aan een pc. Ze zoeken het maar lekker uit de amerikanen van upc en de sukkels van kpn (alle 2 van die financieele loosers). Ik wacht altijd maar af, meestal is er ineens weer verbinding en kunnen we weer kijken bij isonews b.v en worden we weer blij als we de releases zien. O ja, stemmen hoor :slight_smile: Sterkte met de verbinding !

ehm thanks for ehm alle tips?:confused:

je had wel inspiratie :stuck_out_tongue:

maar zonder gekheid

de manier waarop je tegenwoordig als klant wordt behandeld gaat natuurlijk nergens over…but then again…als ze zouden onderzoeken wat we nou eigenlijk doen met dat internet…?

ONE

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]
[B]

ok, daar heb je een punt, maar ik had liever vóór die tijd kunnen kijken :wink:

ONE [/B]

Koop je toch gewoon NAAST je adsl-aansluiting een 56K-modem. Neem je een gratis zonnet-abbo en als dan planet kuren heeft, gewoon effe inbellen en kijken… Hoe simpel kan het leven zijn. :cool: