Rare jongens die Egyptenaren,,,,,

Egyptenaar steekt dochters neer uit woede over gemis zoon

SOHAG - Een Egyptische muezzin (man die de gelovigen tot gebed oproept) heeft zijn zeven dochters met messen aangevallen uit woede over het uitblijven van een zoon. De meisjes lagen op dat moment te slapen. Vier van hen, 15, 10, 8 en 7 jaar oud, overleden, de andere drie raakten zwaargewond. Op de kreten van de laatsten kwamen buren aanlopen, die de politie alarmeerden.

De moeder van de meisjes was na een ruzie met haar man, Abdel Nasser Ibrahim, naar haar ouderlijk huis gevlucht.

Tijdens verhoor beweerde Ibrahim dat hij zijn dochters had gestoken in een vlaag van waanzin, omdat hij bang was dat ze later een zedeloos leven zouden gaan leiden. Buren hadden de politie verteld dat hij de meisjes niet naar school liet gaan.

Het drama speelde zich af in de zuidelijke provincie Sohag, het conservatiefste deel van Egypte. Mannen en vrouwen leiden er een gescheiden bestaan, bloedwraak komt nog algemeen voor en onderwijs voor meisjes is pas sinds kort verbeterd dankzij een campagne van de overheid.

Achterlijke cultuur… :Z :a :Z :Z :a :a :a

Pimmetje had gelijk.

Helemaal mee eens.

Voor die meisjes, RIP. :sad:

Die vent, dat ie eeuwig mag lijden in de hel. :a

Achterlijke cultuur

Tuurlijk, een volk dat een wereldwonder op zijn naam heeft staan en een dynastie heeft gehad waar Europa bij verbleekt is een zware achterlijke cultuur die het verdient om als dom volk bestempeld te worden omwille van geloof, overtuigingen en handelingen. Vooral omdat een piepklein (zwaar conservatief) deel van die bevolking het verpest voor de rest.

Pimmetje had gelijk.

Die uitspraak van Pim is al zooooo vaak uit zijn verband gerukt.
Het feit dat Pimmetje het een achterlijke cultuur vond is in een interview gedaan waarin hij beschrijft hoe de westerse cultuur tegen de islamitische aankijkt.

Jammer dat ze in dynastie zijn blijven hangen en niet met hun tijd zijn meegegaan.

Ik ben westers en zo kijk ik ook tegen hun cultuur aan…dus.

Ook weer waar, ze hebben niet opgengestaan voor westerse invloeden. Wat een erg kwalijke zaak is. De dynastie ging overigens waarschijnlijk kapot aan incest.

Ik ben westers en zo kijk ik ook tegen hun cultuur aan…dus.
… dus daarmee is de kous af? Zij zijn anders en dus fout. Dat die conservatieve harde cultuur niet past in de westerse moge duidelijk zijn, maar om iemand op zijn eigen grond te veroordelen is op zijn minst twijfelachtig.

Ahh…
Leve de vrij meningsuiting.

Klote, ik woon in Nederland, had ik niet moeten posten, zal binnekort wel worden vermoord door 1 van de drie fanatieke islamieten in Nederland.

Vreemd dat de AIVD er zo’n 200 volgt btw. (hebben zeker niks beters te doen)