Rare e-mail berichten...?

Originally posted by RaSta
[B]

Het is een virus, jebent meestal zeer goed op de hoogte van alles. Bijna niet te geloven dat je niet op de hoogte bent. Er staan trouwens intressante links op de mainpage (nederlands) betreffende dit onderwerp.
[/B]

Mjah…kan niet altijd alles weten he :wink:

Kreeg vanmiddag 2x deze binnen: (nwe variant?)

[b][i]
Hi! How are you?

I send you this file in order to have your advice

See you later. Thanks

1e attach) 2001052221242325461SC-148S_DOM_SS09.zip.pif
2e attach) 2001052221242325461SC-148S_DOM_SS09.zip.bat

[/i][/b]

Dus be warned zou ik zeggen! :cool:

Originally posted by Wookie
[B]Kreeg vanmiddag 2x deze binnen: (nwe variant?)

[/i][/b]

Dus be warned zou ik zeggen! :cool: [/B]

Kijk als ik al zulke mailtjes krijg kijk ik niet eens naar maar gaat het gelijk de prullebak in.
Mocht ik nu een mailtje krijgen van iemand die ik ken en het ziet er zo uit stuur ik altijd een vraag teken terug, mocht het toch nog belangrijk zijn, maar in het alg. sturen vrienden/kennisen (volgens afspraak) me mailtjes met daarin hoe de atchm heet en hoe groot die is, extra controle is dat.

The Observer

Wel lagge voor de heb. Hoor je op ut nws dat er een worm in de rondte gaat die de halve wereld plat legt en jij hebt em al een dag eerder in je meelbox ontvangen! Is wel LOL! :cool:

Originally posted by Wookie
Wel lagge voor de heb. Hoor je op ut nws dat er een worm in de rondte gaat die de halve wereld plat legt en jij hebt em al een dag eerder in je meelbox ontvangen! Is wel LOL! :cool:

sja tijdje geleden spaarde ik die dingen…just 4 fun…maar sinds die dingen wat gevaarlijker zijn doe ik het maar nie meer :wink: :stuck_out_tongue: