Rare berichten over RMX

vbimport

http://RMX.wasarrested.com/Brabant/masturbating

:slight_smile:

Problem Child :slight_smile:

hahahaa LOL :slight_smile:

was wel lache!

Schitterend :slight_smile: :))

I wist dat hij niet in orde was :slight_smile: maar dat het zover met hem gesteld was :confused:

:smiley: lol :smiley:

whahahaha LOL :slight_smile:

Moeten we dit geloven? :smiley:

Maareuh ben blij dat alles goed met je is RMX, oude RUKKER van me :slight_smile:

Je moet toch ergens je behoeften kwijt kunnen. Ja en misschien doet RMX dat dan op zo’n manier. Moet iedereen voorzich zelf toch weten. Als je mijn er maar niet mee lastig valt dan vind ik alles goed. Nou alles dat is misschien een groot woord. Vind ik veel goed!!!

Fer2000 -> opzich heb je geen ongelijk maar ik denk dat je dit stukje text een beetje verkeerd interpreteert!

Haha. Dees kende ik al. Had mijn broer ge-ëmaild naar mij. En ipv RMX had ie mijn naam erbij gezet. Hij vondt het lache. Maar het was engels en dat kon ik (toendertijd) niet zo best. Moest hij het eerst vertalen. En dat vond ik wel grappig :slight_smile:

:smiley:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Moeten we dit geloven? :smiley:

Maareuh ben blij dat alles goed met je is RMX, oude RUKKER van me :slight_smile: [/B]

Oude rukker van me?! Rukte hij jou ook dan DN?! :wink: hehe!

Originally posted by Wookie

Oude rukker van me?! Rukte hij jou ook dan DN?! :wink: hehe!

Dat er bepaalde geestelijke band tussen cdfreakers bestaat, wist ik al, maar dat die band leidt tot fysieke handelingen, is nieuw voor mij.

Psssssssssst mij vriendin hangt hier ook rond :wink:

Originally posted by Dee-ehn
Psssssssssst mij vriendin hangt hier ook rond :wink:

Ja en als ze deze thread leest heb je nogal wat uit te leggen.

uhm ik ben onschuldig :stuck_out_tongue:

Cyber-rukken!! haha!