.rar vraagjes

vbimport

situatie 1:

stel ik heb een corrupte .rar file waar een mpeg inzit (de rar zou 15 mb moeten zijn maar is 14,5) hoe haal ik dan toch die 14,5 mb aan mpeg eruit?

situatie 2:

stel ik heb volledige rars maar ze sluiten niet aan op elkaar...dus r.01, r.02, r.04...is er een manier waarop ik tóch de data kan extracten?

situatie 3:

stel ik heb een incomplete avi (dus kleiner dan hij hoort/verwacht te zijn)...waar kan ik die toch mee afspelen?

thnkz alvast!

ONE

Antwoord op je 1ste & 2de vraag is : PAR, dit zijn bestanden die vaak mee worden gepost (vooral op nieuwsgroepen) die het mogelijk maken iedere volume die incompleet is aan te vullen of te repareren, je moet dan wel meer PARS hebben dan gemiste rars

Je kunt avi afspelen als deze om wat voor reden dan ook niet compleet is. Alleen moet je daar even naar zoeken, ik zelf ben het meerdere keren tegen gekomen en die tools werken goed. http://www.divx-digest.com/software/index.html#cutjoin

Als je verschillende losse filmbestanden aan mekaar wilt lassen moet je gewoon virtualdub gebruiken. Works like a charm! :slight_smile: