Rar bestanden

vbimport

Dit is echt klote, heb een volledige iso gedownload en ben “vergeten” het paswoord te noteren (de website is weg) om de rar bestanden samen te voegen tot een cue en bin bestand. Is er een mogelijkheid om dit paswoord te omzeilen (kraken)

alvast bedankt voor de suggesties

Staat in het tekstbetand toevallig niet de verwijzing naar de website en is de naam van die website toevallig niet het password.

Volgens mij kun je met Advanced Zip password recovery ook Rar bestanden ‘hacken’ om zo achter het password te komen…

Maar dit duurt ontzettend lang, als je hem snachts aan zet heb je kans dat hij s’ochtens nog niet klaar is… :cool:

Van welke site heb je hem dan gedonwload. Misschien weten de mede CD-Freakers het passwoord wel. En anders is er altijd nog de oplossing van phrozeman.

Volgens mij kun je met Advanced Zip password recovery ook Rar bestanden ‘hacken’ om zo achter het password te komen…

Maar dit duurt ontzettend lang, als je hem snachts aan zet heb je kans dat hij s’ochtens nog niet klaar is…

Heel vaak is het idd de naam van de site waar je em vandaan hebt gehaald!

Maar met Adv. Zip Passw. Recovery kan het ook ja! Duurt soms wel lang maar je kan kiezen naar welke tekens ie moet zoeken! (hoofdletters/nrs/symbolen/…)

Er is geen tekstbestand bij de gedownloade bestanden en ik weet niet meer van welke site ik ze heb gedownload heb. Tja zal eens proberen met “Advanced Zip password recovery”.

in ieder geval bedankt voor de reply`s

Originally posted by Koen
ik weet niet meer van welke site ik ze heb gedownload heb.

Ook niet meer via History van je browser?
Kijk anders eens in de map ‘temporary internet files’ of daar nog iets te vinden is, cookies of zo…kan je wellicht veel tijd schelen door die sites te proberen.

Tja heb mijn history op het laagste stand staan namelijk 1 dag en mijn ‘temporary internet files’ staat ook op minimum namelijk 1 MB en vermits het al een week geleden is dat ik ze gedownload heb kan ik ze daarin niet meer terugvinden.

Vooraleer jullie zeggen da`s niet slim ik hen ADSL en wil niet dat mijn harde schijf volgeduwd wordt met allerlei onzin

je ziet zelf dat je het toch beter een paar dagen kan laten loggen…maar als ik jouw was zou ik em ff opnieuw downen,…no solution dus! :frowning:

Als je een download manager hebt gebrukt is vaak nog wel te vinden waar iets vandaan komt, kijk maar eens of er niet een logfile wordt aangemaakt.

Advanced PW Recovery is overigens niet echt een aanrader. De meeste van die passwords bestaan uit een webadres. Da’s zo 10 tekens of meer, kost APR ongeveer een week om alle mogelijkheden te testen en dan heb je nog grote kans dat ie 'm niet gevonden heeft.

Originally posted by Koen
ik wil niet dat mijn harde schijf volgeduwd wordt met allerlei onzin

Je kan toch gewoon zeggen van eh… max 100mb ofzo! Das dus hoop ik voor jou, nie helemaal vol!! :wink: