RAR 2.70 is uit

vbimport

WinRAR blijft zichzelf verbeteren! Betere compressie en nu ook ondersteuning voor NTFS-security instellingen in de RAR-archives. Wie niet een betere en snellere compressie wil heeft aan WinRAR ook een prima ZIP en UNZIP-programma."
RarSoft heeft CNET.com het exlusieve recht gegeven om RAR ter download aan te bieden, en daar komt deze quote vandaan:

RAR files can usually compress content 8 to 15 percent more than ZIP or ARJ files. WinRAR's main features are strong general and multimedia compression, processing of non-RAR archives, long filename support, programmable self-extracting archives (SFX), damaged archive repair, authenticity verification, embedded file comments, and encryption.
Version 2.70 features improved compression and packing speed, processing of more archive formats (TAR, GZ, ACE, UUE, CAB, ARJ, and LZH archives), support for NTFS security and data streams, and customizable compression profiles.

Die NTFS ondersteuning maakt RAR een erg geschikte archiver voor Windows 2000 en NT4 gebruikers. Op de ftp van RarSoft staat een complete lijst met verbeteringen.

WinRAR kun je hier: http://download.cnet.com/downloads/0-10097-100-1895319.html?tag=st.dl.10001_103_1.lst.td
downloaden

hmmm vooral dat NTFS ondersteuning lijkt mij leuk

ga direct binnen beamen mot natuurlijk de krak ook nog hebben.

Kijk in je brievenbus!

en nee ik mail em niet naar meer toe ik zet um online op de idrive.

i-drive.com is currently undergoing scheduled maintenance.
The site will be unavailable from 12:00am PDT through approximately 4:00am PDT. Please try again shortly.

We apologize for any inconvenience

Nou dat wordt um dus niet …

iemand een site waar ik em kan uppen?
dan up ik de gekraakte complete versie

Misschien licht het aan mijn, maar je kan toch ook gewoon naar www.astalavista.box.sk gaan.
Daar heb ik hem ook vandaan en dat is al een tijdje terug.

Have Fun
Gonzo The Great

als je hem naar mij emailt zet ik hem op mij xoom shite

Hallo BadtoBone,

Ik heb je de crack toegezonden.
Hij werkt 100%, gevonden met astalavista

deKIKker