.ram files

vbimport

is er een manier om deze files op te slaan op uw harde schijf ?? want als ik dat doe via iexplorer bv dan is dat maar 5k of zoiet (hoogstwaarschijnlijk een link)

thx MaFd0n

dat is het standaard van real player,het zijn gewoon links,real verbind zich dan met die link en je ziet het filmpje,naar mijn weten kan je dat niet opslaan

fuck … das het enige wa ik erop kan zeggen :slight_smile:

maarre je kan altijd eens zoeken op astalavista,alhoewel hij vandaag plat lag… je weet maar nooit dat er een prog klaar voor je ligt

Ja er is een prog voor… als ik me het goed kan herrineren is hier zelfs een jaar terug ofzow een topic over geweest waar dat prog in stond (maar dat weet ik niet meer zekers).

Het is iig een heel gedoe om zo’n file te bemachtigen!

Wat makkelijker is is het volgende: laat de file afspelen vanaf de site en tegelijkertijd neem je het signaal wat je hoort (Wave of What-u-hear afhankelijk van je geluidskaart) met een WaveRecorder zoals Cooledit, Soundforge of wat dan ook lekker op…

Het programma dat je nodig hebt, heet Streambox VCR. Je kan het vanaf deze pagina downloaden:

http://www.homepages.hetnet.nl/~handweb/

wel kutkwali die RealPlayer… vind ik dan! :slight_smile:

merci :))
at last… MOEHA woeshhhh

sorry voor eht domme

MaFd0n

Ik durf het bijna niet te zeggen maar de Windows Media Streams zijn van betere kwaliteit.
Die kun je ook nog converteren en bijvoorbeeld naar VCD branden.

Als je niet teveel wilt pielen om de juiste URL’s te achterhalen, kan ik www.streamking.com aanbevelen.
Daar vindt je een hele lijst met videofiles.

Have fun!