Radio538

wie luistert er veel naar radio 538 en waarom
ik luister er veel naar omdat ze veel soorten muziek draaien bij ons op het werk staat hij altijd op veronica fm ik vind dat ze daar altijd veel de zelfde muziek draaien:D:D:D:o:o:o

538 is zelfde als veronica: Ook constant herhalingen van die overbekende KLOTE muziek uit onze belachelijke TOP40, waarin VEEL TE VEEL R&B, rap en van die andere “blauwe muziek” in staat!!!

Radio 538 zuigt nog harder veronica, want op veronica kan je in ieder geval nog eens een keer lachen 's morgensvroeg met Jensen.

Op 538 heb je alleen van die KUT dj’s die volgens mij nog een uur in de make-up moeten voordat ze achter de microfoon plaatsnemen :frowning: Stelletje mietjes zijn dat!!!

538 wekt me. Ik doe er precies 538 seconden over om op te staan… das trouwens iets meer dan 8 minuten.

men pa luistert naar radio 10 gold :wink:

Geen tijd om wakker te worden en radio te luisteren hier… Naar school op de TT en dan op school natuurlijk geen radio, in de pauzes worden cds gedraait. Thuis MP3 natuurlijk :slight_smile:

Geen radio voor mij.

Originally posted by Mattel007
men pa luistert naar radio 10 gold :wink:

Dat is tenminste een goede zender, alleen veel teveel gebabbel en reclame tussendoor…

Maar ik luister zelden radio, de TV staat altijd aan :wink:

Hier staan altijd Noordzee fm op: waarom… I DO NOT KNOW! :smiley:

Greetz
Mess

/me luistert alleen naar TOPradio :slight_smile:

ik ook :slight_smile: lekkere plaatjes daareh

Op mijn werk (autoshop) heeft mijn baas altijd zo’n LOMPE Duitse zender opstaan…BAH!!

Ikke doe dan altijd maar een cdtje in de autoradio van de auto waar ik aan aan het werken ben:)

Radio Donna is mijn favoriet… .lekker afwisselend en lekkere belgische muziek… beterssss

Radio Palé is bij ons de favoriet (lokale Piraat :smiley: )

:cool: Lathieza :cool:

Airpeace FM!

Voor een beetje goede muziek luister je toch echt naar Kink-FM !

Originally posted by Dee-ehn
Radio Donna is mijn favoriet… .lekker afwisselend en lekkere belgische muziek… beterssss

Inderdaad wel okee ja, radio donna (89.0 fm)

Alleen die gruwelijke telefoonspellekes he… :):):):):slight_smile:

Afgelopen zaterdag moest je de volgende vraag beantwoorden:
“Welk lichaamsdeel zou je bij jezelf willen vergroten?”

----> is da lomp of is da lomp?

Ik luister niet zoveel naar radio…meestal tv maar als ik luister dan naap POWER FM (regionaal, in Den Bosch) waar ze van alles wat draaien, maar vooral populair enzo.

grtz
pietpaulusma

Ja die spelletjes zijn soms wel dom maar ik vind het verder egg een hele goede zender…

PowerFM? Daar luisterde ik een jaar of 10 terug altijd naar (zat toen hier op de kabel en opeens wassie weg)… is dat nog steeds die zender zonder DJ’s enzo (was toen geloof ik het moderne station in de handen van Sky radio)…

Iig toen ik ff later 538 ontdekte vond ik Power kut… die was ook errug KUT!!

Hmmmm welk jaar is 't eigenlijk ??

Bestaan er nog radio’s.

Hmmmm.

Radio is prima voor als je geen keuze kunt maken uit je cdrs (zoals ik altijd)!

En voor in de auto :slight_smile: lekker naar dat geouwehoer luisteren :slight_smile: