"quick submit"

vbimport

FF een tip voor als je geen zin hebt om steeds na het typen van je reply/topic eerst naar beneden te moeten scrollen dan als vervolgens je “Submit” knop in beeld is verschenen, de muis in zijn richting te verplaatsen en dan vervolgens weer je wijsvinger naar beneden te drukken om te submitten!
Hier is de tip dan!

Na het typen, dus als je reply dus klaar is, doe je gewoon alt + S!! Net als bij ICQ dus! Dan wordt de Submit knop autom. ingedrukt! :wink:

Vast wel mensen die dit al eerder door hadden maar ook genoeg denk ik die dit voor het eerst horen!

:wink: L8rz…!! :wink:

Thx Mate…

ps. Wookie…ik heb je cds almost klaar…ken impulz alleen ff nie meer vinden…searchin’…:slight_smile:
enne ik ben nu Miss Congeniality aant leechen …heheh wil je zeker ook wel heh! :wink:

Trouwens nog ff een tip…

Koope een 22" inch monitor en draai em lekker op 1600x1200…dan heb je ook nergens last van :cool:

Originally posted by Wookie
[B]ook genoeg denk ik die dit voor het eerst horen!

:wink: L8rz…!! :wink: [/B]

dat is bij mij wel van toepassing :smiley:

Dacht dan andere mensen ook welis van dit “snufje” wilden genieten, dus maar ff gepost hè! :wink:

Headless: als me bureau groot genoeg was om em te plaatsen zou ik em wel kopen! :stuck_out_tongue:

ik zeg maar zo…voor zo’n monitor maak je plaats…haha
wat d8 je waar die server in me kamer staat :smiley: ken nog net slapen, maar dan houd het wel op gleuf ik :wink:

Wat zal jij straks NIET meer rustig slapen, als je ADSL hebt en die server staat 24/7 te draaien! haha! :wink:

haha Server maakt nog minder geluid als die SuperORB in me T-bird hoor :slight_smile: en die staat ook 24/7 aan bijna!

En volgens mij is me HD-kewler beetje te veel noice aant maken… :frowning:

Zit er zeker weer een dooie rat in, dat ie zoveel herrie maakt! :wink:

Als mijn pc 's nachts aanstaat is da nie zo errug, ben er al aan gewend! En aangezien ik toch altijd pas ga pitten als ik me ogen echt nie meer kan op houden maakt die herrie dan al meer nie uit! :stuck_out_tongue:
Jammer dat het vrouwtje er soms nog nie van kan pitten! (alleen 1e uurtje moeilijk, daarna nie meer dan! :wink: )

Hahaha…nou ik zet em altijd wel uit als vrouwtje bij moi blijft slapen…daarom zeg ik ook altijd van… “zulle we bij jouw uhh”… :wink:

kunne mijn koeien tenminste door blijven grazen :stuck_out_tongue:

life is all about cows man!

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]kunne mijn koeien tenminste door blijven grazen :stuck_out_tongue:

life is all about cows man! [/B]

LOL!!!

:smiley:

Maar uhh ik heb mijn hele laptop a 6GIG weer totaal volgetrokken met nieuwe gamez/appz/divxies dus het is tijd om naar huis te gaan… :slight_smile:

Zal proberen om morgen nie je cds te vergeten Wook! :wink:

[B]:smiley:

Maar uhh ik heb mijn hele laptop a 6GIG weer totaal volgetrokken met nieuwe gamez/appz/divxies dus het is tijd om naar huis te gaan… :slight_smile:

Zal proberen om morgen nie je cds te vergeten Wook! :wink:
[/B]

Ik hoop het voor je gozer!!! :wink: Bel je 2morrow!!

Is idd makkelijk Alt s.

Tnxs

Greetz
Mess

altijd handig om zo’n Wookie bij de hand te hebben heh! :wink:

altijd handig om zo’n Wookie bij de hand te hebben heh! :wink:

Je kan overdrijven hè! :stuck_out_tongue:

tnx wist ik niet :slight_smile:

Originally posted by Wookie

Je kan overdrijven hè! :stuck_out_tongue:

ik? :wink: