Quatrovox?

vbimport

Hallo, weet iemand misschien waar ik de volledige versie van de quatrovox configurator 1.0 kan downloaden.
Alvast bedankt

Wa is dat voor progje?

quotrovox? Das toch een soort modem?

Quatrovox is een centrale voor ISDN lijnen waar je analoge toestellen op kunt aansluiten.

Maar het kan ook goed een software programma zijn, ken het zelf niet. Maar heb je al eens gezocht via astalavista.box.sk ?

Da_Taxman

Bedankt alvast voor jullie antwoorden.
Da_Taxman,
Je snapt het, maar op astalavista.box.sk ,kan ik niks vinden.
Met dit proggie kan ik via de comp. de software regelen van de quatrovox, ik heb quatrovox configurator 1.0 wel gevonden maar dat werkt maar op een poort,het is dus een demo versie, maar ik zou graag willen op alle vier de poorten.
Nog iemand een idee???

ik neem aan dat het gewoon (lees: helaas) legale shit is… neem gewoon even contact op met KPN, die zullen het wel weten…

heb laats een hele ISDN training gehad, dus ik weet er wel redelijk wat vanaf, maar software ?? wist ik niets vanaf… maar goed, wat ik zeg, probeer KPN…

succes…

Heb zojuist geleerd op een training van UPC dat er ISDN centrales zijn die een stukje software ‘missen’ voor carrier selects.

Dit is te bestellen tegen een meerprijs, wellicht is dit wat je wilt bereiken?

Ze konden me niet veel meer vertellen (heb dit soort dingen ook niet doorgevraagd, omdat UPC zelf niets met ISDN oid doet, wel Carrier Select (bel 1600) of bellen via de kabel (Priority Telecom).

Da_Taxman

Hejjjj Luitjes…

ff mijn mededelingen…
-ik heb een qvox config tool gevonden door op Quattrovox te zoeken op www.raging.coom
-mijn qvox heb ik niet opgewaardeerd (geflasht) maar carrier select is geen probleem!

Greeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzz

Al gekeken op www.isdn-nl.nl (of .com weet het niet zeker meer)

CRAZY GIJS

Bedankt, ik ga maar eens contact zoeken met de KPN.