Quake III Arena

vbimport

Ik heb Quake gemoved van schijf C naar schijf D ; Hij werd een beetje groot namenlijk na zo’n 15 mods , nieuwe levels en bots. (Best wel leuk overigens)

Echter nu kan ik opeens niet meer via internet een spel opzoeken en meedoen ; Ik krijg elke keer de melding dat de Master Server eruit ligt.

Ik draai versie 1.30 onder Windows XP , het werkte prima toen het nog op de C stond , echter ook na terugplaatsing al een tijdje niet meer.

Is er een andere methode om online te spelen ?

Misschien als je de complete quake dir backupped, dan Quake unistallen en vervolgens weer installen in gewenste dir en daarna backup terugzetten!
Heb het ook welis zo gedaan en dat ging perfect!

2 gig is een beetj veel om te backuppen

Originally posted by Mr. Belvedere
2 gig is een beetj veel om te backuppen

Het is maar voor even! Gewoon even je dir kopieëren en dan later weer terugzetten!

Heb je geen backup draaien???:eek: Stel je voor dat je Harddisk crashed? Wat dan?:frowning:
Heb je niet ergens een harddiskie liggen?

Start / Search for files and folders / All files and folders / All or part of the file name: -voer in- .

A word or phrase in the file : -voer in- C:\jequakepath

of/en

in je autoexec.bat :

path d:\jequakedir

is dat Quake 1 ? die vond ik namelijk nog de beste :slight_smile:

Originally posted by King Dingeling
Heb je geen backup draaien???:eek: Stel je voor dat je Harddisk crashed? Wat dan?:frowning:
Heb je niet ergens een harddiskie liggen?

Nee , ik heb namenlijk 1 x 10 Gig en 2 x 40 Gig… Ik heb geen geld over voor een systeem dat voor mij 90 gig backupped.

Wat ik wel doe is meestal alle programma’s die ik download in een map “To be rommed” zetten , en als die de 700 Meg benadert , flikker ik het op cd , die ik dan meestal naar de datum noem. Vroeger maakte ik 1 keer per maand zo’n cd , nu met adsl is het bijna 1 keer per week… begint een aardige collectie data te worden.

Originally posted by Mr. Belvedere

Wat ik wel doe is meestal alle programma’s die ik download in een map “To be rommed” zetten , en als die de 700 Meg benadert , flikker ik het op cd.

Zo heb ik een partitie aangemaakt die Burn heet! :wink: