Quake 3 Arena Pointrelease 1.30

vbimport

Sinds pointrelease 1.30 bekijkt de Quake masterserver of je cdkey wel een beetje klopt , dus kan ik nergens op het internet meer multiplayen en da's minder.

Ik heb gamecopyworld ,cracks.am , crack.ru al rondgespookt maar kan tot op heden nergens iets vinden over een goede key of een andere oplossing om dit irritaten probleem te omzeilen.

Jullie een oplossing ?

Koop het spel in de winkel!

Originally posted by Sorcerer
Koop het spel in de winkel!

Ej wij zijn CD Freaks he? :wink:

Ga naar de winkel met pen en papier. Pak een quake 3 doos, haal het hoesje eruit, schrijf de cd-key over, stop hoesje terug, zet doos terug.

In het geval iemand vraagt wat je aan het doen bent, (wat mij nog nooit is overkomen :slight_smile: ) dan zeg je gewoon dat je ff het telefoonnummer van de fabrikant aan het opschrijven bent.

Zijn er nog internetmogelijkheden of moet ik sorcerer’s post it idee maar gaan proberen ?

Ga naar de winkel met pen en papier. Pak een quake 3 doos, haal het hoesje eruit, schrijf de cd-key over, stop hoesje terug, zet doos terug.

Hmm… bij de meeste winkels hebben ze de boekjes er wel uitgehaald! En aangezien daar het stickertje met de key opstaat, zal het moeilijk worden! :wink:

Maar bij de Quake 3 Cd’s staat het stickertje met de key op het doosje. En als je gewoon naar de mediamarkt of free record shop gaat zitten de doosjes en boekjes altijd nog in de doos!

Maar bij de Quake 3 Cd’s staat het stickertje met de key op het doosje. En als je gewoon naar de mediamarkt of free record shop gaat zitten de doosjes en boekjes altijd nog in de doos!

Ja, bij die zaken vaak wel ja. :slight_smile: Bij mijn lokale pc zaakje dus nie! :wink:

Das lullig.

verdomd zeg als er maar niet zo’n lul is die net voordat ik Return to Castle Wolfenstein koop in de winkel dat kunstje geflikt heeft… of is er een bepaald aantal ip’s dat geregistreerd wordt, m.a.w. er kunnen bijvoorbeeld max 10 ip’s gebruik maken van dezelfde code ?

btw RTCW kicks assss !! Single player is best pittig trouwens…
Leuke multiplayer maps ook (je kan zonder cd-key wel rondlopen in je eentje door jezelf als local server in te stellen)
en nee de cd-key generator helpt ook niet… heb wel 25 codes geprobeerd maar helaas…

wanneer is ie uit in nederland ?

[i]
en nee de cd-key generator helpt ook niet… heb wel 25 codes geprobeerd maar helaas… [/B]

Shitttttttttttttttt ben’k em net aan 't binnen halen lees ik dit weer!!! (dan toch maar dat boekje eruit slopen in de winkel en vriendelijk blijven glimlachen naar dat mooie meisie achter de kassa!!:eek: