Qsi dvdrw sdw-042 leest niet meer

vbimport

Ik heb een laptop met een qsi dvdrw sdw-042 nu bleef ne keer nero hangen en ik sluit da af en herstart da en kan em mijn cd niet meer vinden. na honderd keer men cd der in en uit te halen (je hoort em proberen lezen) lukte het opeens wel. ik brand mijn cd, alles dik inorde (er komt op cd finished). Ik steek em in men stereo en niets… trug in laptop blijkt er niets op te staan…
De volgende dagen kan ik geen cd’s meer lezen tot plots zomaar ineens ik zonder problemen trug cd’s kan lezen. Ik kan trug cd’s branden met een ander programma zonder problemen. nu vorige week test ik nero nog eens en weer hetzelfde probleem… Kan ik geen cd’s meer lezen. Ik heb nieuwste firmware geprobeert, het oog van de cdlezer voorzichtig proper gemaakt maar het helpt niets
Ik vermoed dat het software is omdat het door nero is gekome. Ik heb google af zitte zoeken maar vind geen oplossing…

buite deze dan:
in device manager expand “ide/ata atapi controllers” and remove the ide channel the drive is on and restart see if it helps,if you dont know on which ide channel its on then run nero info tool and get into the “configuration” tab

maar dat werkt niet
Grtz

Ik heb ondertussen hetzelfde probleem met mijn QSI DVDRW SDW-042 driver mijn Acer Aspire 1510 Laptop.
Vorige week werkte hij nog wel, maar nu leest hij geen enkele dvd meer.

Ik vroeg me af of je ondertussen een oplossing hebt gevonden voor het probleem??

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb ook een acer aspire 1510 en een QSI sdw 042 dvd/rw en deze doet het sinds kort niet meer (wil niet meer lezen). Ik ben benieuwd of iemand hier een oplossing voor heeft?

Ik heb ondertussen hetzelfde probleem met mijn QSI DVDRW SDW-042 driver mijn Acer Aspire 1510 Laptop.

Vorige week werkte hij nog wel, maar nu leest hij geen enkele dvd meer.

Ik zou denken bel eens met de support van Acer. Twee notebooks met hetzelfde probleem…

Nu wil het wel zo zijn dat de acer Aspire 1510 al een redelijk oud beestje is maar dan nog in mijn ogen…

mzzl Dúnedain