Qontact Roeleerde het VETST!

vbimport

Qontact was afgelopen koninginnen8 het VETST nog ik zeker wel!!! :smiley:

Trance Energy van afgelopen februari was het d8 ik vond ik zelfs nog stuk minder…

De sets op Qontact waren echt ijzer-erts-sterk man!!! :slight_smile:

geen van de 3 valt in de smaak
dus kan ik niet gokken

zow, voted :slight_smile:

Originally posted by carlo vaesen
geen van de 3 valt in de smaak
dus kan ik niet gokken

ach BonJovi komt ook weer binnekort heh :wink:

‘‘kwenie ik mag nooit naar feestjes’’

(ben ik nog de 1e mee ook :slight_smile: )

sja ik geloof niet dat er veel mensen zijn die naar feezies gaan hierzo…eerder een LAN-party misschien? :wink:

ook weinig keuze in je post he :slight_smile:

hebk nog niet veel van gehoord enzo =)

en lan-parties rocken lol :wink:

Sja ik moet toegeven dat er aardig wat feesten zijn geweest de afgelopen dagen, maar ik d8 dat Qontact toch wel 1 van de grotere was…niet als laatste om de geweldige line-up:

-Dj Astrid (ok ik kende der ook nie)
-Marco V (wie kent em niet!)
-Alpha Twins (blije gastjes)
-Dj Tiesto (roeleert altijd)
-Dj Jean (idem)

rest ben ik vergeten… :wink:

Ik ga idd niet vaak naar dit soort feestjes… heb ik meestal weinig zin in… alleen beach parties zijn vet aangezien dat bikini-heaven is… moet ik alleen er rekening mee houden dat me girl ook mee is :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Ik ga idd niet vaak naar dit soort feestjes… heb ik meestal weinig zin in… alleen beach parties zijn vet aangezien dat bikini-heaven is… moet ik alleen er rekening mee houden dat me girl ook mee is :slight_smile:

bikini heaven…haha…dan ben je zeker nog nie zo vaak op zon feezt geweest…das pas babes-heaven man!!! :smiley:

Heb je een digicam? Mag je er eens wat voor me sjooten :slight_smile:

KOZZMOZZ,E-SCAPE,Retro-AcId… da roeleert wa lichtjes

Originally posted by -=HeadLesS=-
rest ben ik vergeten… :wink:

Ja, Seb Fontaine & Judge Jules!!
Heb je zekers weer gemist! :stuck_out_tongue: haha! Jammer hoor!
Ik ben btw toen naar Massive geweest, de engelse DJ’s waren wel VET maar ik vond dat de NL DJ’s toch ietsje teveel bezig waren met intro’s enzo! :frowning:
Maar was wel gezellig! :wink: (partypics worden nu ontwikkeld! :wink: )

Maar het was dan ook een warmlopertje voor 5 mei hè! :wink: www.shockers.nl !!

:cool: LOL! :cool:

Warmlopertje my ass Wookie…denk dat je echt zou gaan trippen als je ook op dat feezie zou zijn…was echt superbruuuutgave pardey man!!! :smiley: :smiley:

Zodra ik de hele nite op MP3 heb staan zal ik em je pazen!..hehehe…lasers/VJ’ing was ook zeeeer goed!!!

Ik wist ook al wel dat Qontact wijzer zou worden dan Massive maar had de tickets allang! :wink:

Originally posted by Wookie
Ik wist ook al wel dat Qontact wijzer zou worden dan Massive maar had de tickets allang! :wink:

haha toch goed van je dat je het toegeeft…!! :wink:
Misschien dat ik nog wel naar Qlimax gaat ook, paar van me favo Dj’s…

KAI TRACID + MAURO PICOTTO

Picotto?! Beetje te comercieel man! :stuck_out_tongue:

Picotto?! Beetje te comercieel man! :stuck_out_tongue:

Ja die top40 nummertjes die nu ineens in zijn wel ja, hoewel ook wel aardig, maar Mauro staat garant voor keiharde Deutsche Techno als ie beetje opgewarmd is hehehehe…je wil niet weten hoeveel harde Techno/Hardhouse-8ige mixies ik van die gast heb!! :smiley:

Ik wil het wel weten want ik wil [u]ALLEZZZ[/u] hebbuh!!! Als het cool klinkt!
Die mixjes die je op de radio nu hoort klinke in elk geval voor geen meter! (zelfs nie voor een milimeter! :wink: )

Ik wil het wel weten want ik wil [u]ALLEZZZ[/u] hebbuh!!! Als het cool klinkt!
Die mixjes die je op de radio nu hoort klinke in elk geval voor geen meter! (zelfs nie voor een milimeter! :wink: )

ze werken wel aanstekelijk vin ik… heb nog paar mixies van Mauro Live @ Rosenmontags en die zijn best bruut…
maarja heb gok ik nog wel stuk of 50 mixies die jij nog nie hebt…verspreidt over hoop cds…je mag me collectie wel keertje lenen…dan fik je zelf maar wat je wil hebbu! goei idee ofnie dan? :wink: