PX W8432 problemen

vbimport

Als ik een cd’tje in mijn plex px-w8432 leg, duurt het soms echt lang (bijna 10 s) vooraleer ik toegang heb tot de drive.
Soms hoor je 'm zoeken, maakt hij een schurend geluid (alsof je plastic tuinstoelen over een betonnen vloer verschuift ) en begint hij weer te zoeken.
Het soort cd maakt niet uit (cdr, originele, audio, proper of vettig, … bij elk soort cd).

Uiteindelijk lukt het hem wel (soms pas na eject en terug toe) altijd, maar je snapt wel dat dit enorm vervelend is.
Bij het schrijven doet hij normaal…

Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand me helpen?

hmmz en je hebt er niet al te vaak mee lopen gooien?
Denk dat je laser-positioning nie zo goed werkt dan…zou maar es contact opnemen met de plex-boys!

trouwens eerst ff dat proggie downen van hun site om een analyse uit te laten voeren en die file naar ze mailen!..

ps. kewle Nick! :D…1 van de betere films!

'k Een zelfde soort probleem gehad met m’n DVD speler; mijn laser was kapoet!!! 'k Voor jou dat dat niet het geval is…

Shit, ik hoop echt niet dat mijn writer naar de kl**en is want de garantie is al verlopen en 'm laten herstellen bij de Plexboys (hun reactie: “Uw drive is waarschijnlijk defect.” ) gaat een dure grap worden denk ik…
Garantie is al verlopen (1j en ikke 1j3mnd)
Kan ik misschien beter een andere writer kopen…

Wat ik wel raar vind (als hij kaput zou zijn) is dat hij bij het branden geen krimp geeft en dat hij -uiteindelijk- er wel altijd in slaagt het schijfje te lezen.

Heb net plextools gedowned, misschien maakt dat iets duidelijker…