Punt en el?

vbimport

Eerst moest je een KvK nummer hebben om een .nl domein-naam te hebben... Is dat nog zo? (jaja, ik ben nu heel lui :)) Kan ik er een krijgen zonder nummer? En zo niet, hoe kan ik het het goedkoopst doen?

Iemand ervaring?

Je hebt nog steeds een KvK nodig om een NL domein op je eigen naam te registreren, tenzij je een www.naam.001.nl domein wil…

Sommige providers bieden echter aan om een NL domein op hun KvK te registreren en laten je dat gebruiken. Je bent dan indirect eigenaar van het domein…Hier zijn dan vaak ook extra kosten aan verbonden.

Http://www.grafix.nl
Zij bieden geloof ik een dergelijke mogelijkheid:

Reservering .nl ( op KvK ) - F 75,=/jaar
Reservering .nl ( zonder KvK) - F 99,=/jaar

Wel nog oude prijzen zie ik…

pak gewoon een .com man , minder geleuter mee en stukken goedkoper

Ja, een com/org/net is sowieso al de helft v/d kosten en dan is het waarschijnlijk gewoon van mij en niet van een bedrijf waarvan ik 'm -tja- huur/lease/leen of wat dan ook… Kortom, ik heb weer eens geen flauw idee waar ik het over heb! :bigsmile:

je kan ook .tk pakken, die is geven volledige gratis domeinnamen www.yourname.tk en je krijgt alleen maar 1 reclamebanner bij het laden van de website, en die reclame banner is alleen een link naar hun pagina, dus geen prono of weet ik veel. de website is www.dot.tk

Originally posted by tomclaes
je kan ook .tk pakken, die is geven volledige gratis domeinnamen www.yourname.tk en je krijgt alleen maar 1 reclamebanner bij het laden van de website, en die reclame banner is alleen een link naar hun pagina, dus geen prono of weet ik veel. de website is www.dot.tk

En die reclamebanner kun je nog uitzetten ook…

Originally posted by Smart@$$

En die reclamebanner kun je nog uitzetten ook…

alleen een grote talenknobbel is wel vereist

Ik heb nu toch maar een dot com geregistreerd… bedankt iig iedereen! :slight_smile:

Originally posted by ryan66
[B]

alleen een grote talenknobbel is wel vereist [/B]

Nee hoor, volgens mij is het zelfs op dit forum al een keer uitgelegd…