Psx iso

vbimport

Waar is die psx iso (ftp)psxbasement gebleven :-((((
Of een andere ?

http://psxbasement.flappie.nl

mzzl

Thanks crew.
(Deze topic kan weg)

gezien !

Daar op PSX basement valt helaas niX te Downloaden.
Je kunt daar alleen in de newbie sectie en daar word gelijk het IP verwijderd, dus je hebt er nix aan, of je moet al in die andere afdeling kunnen komen, maar daar is zo’n maf systeem " vouching" of hoe dat heet ? of wat dat zijn m8 ?
I don’t know :confused:

mrDJ

Maar dit systeem is om luie mensen te weren die geen klote uitvoeren zelfs niet replyen,nu moeten ze verplicht iets doen doen ze het niet valt er ook niets te halen voor ze het is beter zo dan een prive board te worden.

mzzl

mmmm, dat mensen niet repleyen vind ik zelf ook een klote zaak, maar het hele systeem zo maken, dat er geen fuck geDLd kan worden uhhhhhh dat iedere newbie dat trekt ?.

En niet iedere newbie op jullie board is een " newbie ", dat bedoel ik ermee.

Er zuller IDD echte newbie bijzitten die alleen maar willen leechen, die hebben IDD pech ja, maar ook mensen die zich normaal gedragen, ik bedoel: netjes leechen, een repley neerzetten en zo nu en dan een pubje bouwen.

Er valt niks te leechen op jullie board in de " newbie afdeling " en da’s toch waar ?
Er zijn mensen die daar WEL een pub neerzetten maar daar word gelijk het IP van verwijderd !!! Hoe wil je dan leechen en fatsoendelijk een repley neerzetten ???
Dat werkt toch niet zo, als ik niks kan DLden, kan ik ook geen repley plaatsen en dus ben ik eentje die lui is ??.

Waarom laten jullie die geposte pubs niet gewoon staan?
Die pubbuilder zet ze toch niet voor niks daar neer ?

Laat maar, heeft toch geen zin