Psx copie

vbimport

Hey,
weet iemand of het mogelijk is om psx spellen te copieeren zodat die op een normale playstation(zonder chip) gedraaid kan worden? Is het mogelijk om hem te kraken ofzo en zo ja hoe dan?

Niet mogelijk

Denk ook niet dat het mogelijk is.

Voor zo ver ik weet heb je een chip nodig om gekopieerde psx games te spelen zonder is het denk ik niet mogelijk. Ik zou ook niet weten waarom ze anders een gemaakt zouden hebben.
Conlusie: volgens mij is het niet mogelijk

je kan altijd zo’n een game cracker op je psx zetten kost iets van een 1000 bef en te verkrijgen bij psxshop.nl is geen chip, door zo’n apperaat verlies je je garantie er niet op

Originally posted by Mattel007
je kan altijd zo’n een game cracker op je psx zetten kost iets van een 1000 bef en te verkrijgen bij psxshop.nl is geen chip, door zo’n apperaat verlies je je garantie er niet op

WEL OPLETTEN!!!
Volgens mij zit er op de nwere generaties PSX’en nie meer die aansluiting achterop waar je dit ding in moet hangen!! Heb is zoiets gehoord! Dus kijk ff wel of je zo’n poort hebt!

Ikzelf heb 2 weken na het kopen van een (nwe) psx gelijk laten ombouwen en was toen uiteraard ook me garantie kwijt! Maar heb gelukkig no probs ermee gehad dus maakte het nie uit! Zorg dus wel dat je eerst ff een weekje of wat al gespeeld hebt ermee zodat je zeker weet dat je geen psx met een produktiefout hebt! Snappie!? :wink:
En laat em ombouwen door iemand die er wel een beetje verstand van heeft! Als ie em verneukt kan je een beetje moeilijk naar de cops gaan als ie je geen nwe psx wil geven! Haha! :stuck_out_tongue:

moet je ff kijken naar het serie nr, deze is compatibel met alle psx consoles behalve (psone/ps2/psx 9000 series)

Mattel: dus vanaf serie 9000 is die poort er nie meer?!

Dat klop vanaf de 9000 serie heben ze die poort niet meer.
Een movie card enzo kun je geloof ik er ook niet meer op aansluiten.

zoals ford zei, vanaf de 9000 series zijn ze er niet meer, maar je kan in die series ook wel zo’n poort laten steken, kijk ff op www.pctec.be / www.psxshop.nl