PS2 Ombouw-shop

Ik ben opzoek naar een shop waar ik een Messiah 2 pro chip in mijn PS2 kan laten zetten terwijl ik er op wacht.

Weet iemand zo’n zaak te vinden in de randstad?
Ik heb zelf al een winkel in zoetermeer gevonden (ziezotec.nl) maar die is zijn dicht tot 10 aug.

ps. 't is legaal dus deze topic mag :wink:

Ken alleen deze , maar die ligt in Nunspeet.

Yep die had ik ook gevonden…nunspeet is toch weer een pittig stukje rijden.

Naja hou hem wel in gedachte, die in zoetermeer was goed, die weet ik zo wel te vinden. Maar die is dicht…

Je durft het zelf niet te doen?

Indien je een beetje handig bent is het echt een makkie (voor zover ik weet). Het chippen van een XBOX stelt iig niet veel voor en ik denk dat dat met de PS2 niet veel anders is.

Ik heb wel een filmpje gezien waar ze die chip in een ps2 bouwde…dat waren iets van 100 draadjes trekken naar verschillende soldeerpunten enz…nee dat kan ik echt niet.

/me slaps Murphy23x around a bit with a large soldeer bout!!

Bij die boyz in Tilburg mag helaas niet wachten. :frowning:

Je zou ondertussen wel naar de kermis kunnen gaan. :slight_smile:

Heb mun ps2 nog niet gemod. Ik ken enkele mensen wiens ps2 na modden na enkele maanden kapot was… niet zo best. :sad:

You naughty boy.

Leetje: Tilburg is ook weer zo’n eind weg.

volgensmij is het wel een interessante business om te beginnen… :wink:

Eerder iets van 20 :bigsmile:

ik heb nog nooit van me leven iets gesoldeerd…reden genoeg?

heb nog wel een shop in schiedam…maar daar mag ik van RDJ niet heen :frowning:

Murphy je kent het verhaal al, Maar het ombouwen hebben ze echt perfect gedaan daar dus van mij mag je er heen. Onthou wel wat er voor gevallen is bij me met die gasten.

mja ok…kunnen we ze evt samen neerknuppelen als ze het verneuken, als ze bij jou ook nog wat goed te maken hebben :wink:

Aangezien ik zelf ook mijn PS2 wil laten aanpassen. Ben ik ff benieuwd over welke shop het gaat in Tilburg. Gaat het toevallig om deze ombouw shop :confused:

Is een shop in schiedam, wees gerust