Ps/2 y splitter

Ff een vraagje, kan je ergens in nederland een y splitter kopen voor 2 toetsenboarden, dus dat je 2 toetsenborden (male) dus op 2 female connecters zet, en dat die verlopen in weer 1 male connector. (dus niet zo’n y splitter voor notebooks, voor een muis en een toetsenbord naar 1 ps/2 aansluiting). Of is zo’n kabel zelf te maken, zo ja weet iemand waar ik dan de pin verdeling kan vinden? (ik moet dus eigenlijk zoiets hebben als op deze site: http://www.cablesonline.net/mdinm2fps2ys.html , die YS-002S dan).

Kan je niks specifieks geven, maar hebbie de betere electronica shop al geprobeerd?! Je zou versteld staan wat die gasten vaak hebben liggen! :wink:
Op beursen staan vaak van die gasten die van die bakken hebben staan waar allerlei rare verbindingen van kabels te vinden zijn. Je hebt nm van die mensen die altijd van die onmogelijke configuraties willen aanleggen! :smiley:

Die bestaan niet… Ik had n.l. een soortgelijk probleem met een toshiba notebook en daar zit maar 1 PS/2 poort op. Nu wilde ik een muis EN een extra keyboard er aan hangen… Bummer! dat ging dus niet… Nu alles maar USB gekocht…

Wel weet ik dat er switches voor zijn, maarja heb je daar wat aan?!?