Prutserige websites promoten grote merken

vbimport

Zie dit artikel op geenstijl.nl.

oals we gisteren al publiceerden blijkt online advertentiebureau Reddion op een geniepige manier aan internetsluikreclame te doen, met als doel gratis aandacht te krijgen voor de producten van onder andere Unilever onder een zeer specifieke doelroep.

De werkwijze in het kort: Reddion bouwt websites die er amateuristisch uit zien, met als doel een buzz of een hype te creeën onder jongeren.

Dit doen ze niet met open vizier, maar medewerkers van Reddion infilteren forums zoals Fok!, Mokkels en andere plekken. Op deze fora openen de medewerkers dan discussies en zeggen ze hoe ‘vet cool’ een bepaald product bijvoorbeeld is.

Ik ben benieuwd of deze “trend” zich gaat voortzetten…

Trouwens, hebben jullie al die nwe DVDR’s gezien in die ene shop? Echt goede kwaliteit man! :iagree:

Eh… zei je iets Mr.B? O… :cool:

Originally posted by Wookie
[B]Trouwens, hebben jullie al die nwe DVDR’s gezien in die ene shop? Echt goede kwaliteit man! :iagree:

Eh… zei je iets Mr.B? O… :cool: [/B]

Zolang we geen Axe deo verkopen zal het wel loslopen hiero :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
Zolang we geen Axe deo verkopen zal het wel loslopen hiero :slight_smile:

Wat is er mis met Axe deo? :slight_smile:

Wat ruik ik hier toch?

Ik vind dat het hele zaakje (de internetsluikreclame) stinkt!

Originally posted by Dee-ehn
Wat is er mis met Axe deo? :slight_smile:

het ruikt

Heej, niet Axe stiekem promoten hè! Die Axe Pulse is echt ranzig! Heb er 1 staan hiero, maar ik hou altijd me neus dicht als ik em opspuit want ik moet echt kotsen van die lucht. (ja je kan em ook weggooien, maar de prullenbak is 1 stap verder lopen en we moeten zuinig zijn met de energy in nederland!) :slight_smile: