Proxy achterhalen

Hallo !

Bij mij op werk gebruiken ze een proxy,nu kunnen we beneden niet internetten omdat de proxy is uitgezet en het poort nummer .

Weet iemand hoe ik achter de proxy kan komen en het poort nummer dat ze gebruiken ??

alvast bedankt ,

Bling !

Hai,

Welkom alvast namens mij hier.

:cool::cool:

Bij mij op werk gebruiken ze een proxy,nu kunnen we beneden niet internetten omdat de proxy is uitgezet en het poort nummer .

Je ziet het rode woordje :confused: :confused: Volgens mij is de algehele opzet van je werkgever dat jullie beneden idd niet kunnen internetten omdat jullie anders denken iets beters te doen te hebben dan werken. :doh:

FF alle gekheid op een stokje. Als je het nodig hebt kun je het waarschijnlijk aanvragen en krijg je het ook. Voor de rest… Ik ben er niet helemaal zeker van maar ik denk dat je admin rechten moet hebben om maar iets te kunnen veranderen of te bekijken. ( als jullie huidige systeem/netwerkbeheerder een beetje goed is zit alles goed dicht) Uiteraard zijn er genoeg freeware progjes te vinden die je kan downloaden thuis om achter een paar dingen te komen. (maar ook om wat te installeren zul je rechten moeten hebben waarschijnlijk)

mzzl Dúnedain

Indien je achter een PC kunt springen die wel toegang tot het internet heeft, zou je eens in Internet explorer bij de instellingen (extra -> opties -> verbinding -> lan instelling) kunnen kijken of je daar een proxy adres kunt achterhalen.

Zo niet, dan zijn de freeware progjes van Dunedain zekers aan te bevelen!