Protesten rond 2-2-02

“HET” Huwelijk.

Def P (Osdorp Posse ) mailt daarover:

"Op de beruchte dag 2-2-2002 zal er de hele dag live-televisie zijn rondom de Koninklijke Poppenkast van Oranje en zal driekwart van vergrijsd Nederland gezellig voor de buis zitten. Ik zal dan ongeveer om 22.30 live vanaf de Dam een protestgedicht voordragen in een N.O.S.-programma, wat waarschijnlijk
wel op Nederland 3 zal zijn. Dat laatste weet ik echter niet zeker! Mijn protestgedicht zal zelfs door burgermeester Cohen samen met 17 andere voor deze gelegenheid gemaakte gedichten, gebonden in een prachtig versierde poeziedoos, aan het bruidspaar aangeboden worden. Deze 18 dichters zijn
geselecteerd uit 30 bekende Amsterdamse dichters. De N.O.S. heeft mij uitgenodigd omdat ze mijn gedicht er het meest uit vonden springen.

Hopelijk kan ik ondanks alle gekte de Dam nog bereiken en kan Willem de Hardcorekoning tegen een (op)stootje!

Groeten, Def P."

========

Kon nog wel eens leuk gaan worden :slight_smile:

zal mijn best doen om het te onthouden en ga wel ff kijken :smiley:

Tja kben totaal geen OP fan, maar dit kan toch wel eens erg grappig zijn :wink:

Ben benieuwd!

OP rulez, Willem&Maxima-gekte sucks…

:smiley:

Zo na 02-02 gaat de beslasting weer omhoog . M. krijgt als zakgeld een paar miljoen per jaar voor niet te doen alleen maar zwaaien en lachen . Tewijl we moeten keihard werken voor onze centen . En ik vind ook heel zielig voor onze W.A. dat hij zo nodig hellemaal naar andere kant van de wereld om 1 vrouw te zoeken . Vindt hij dat ned. vrouw niet goed genoeg voor hem ???
Ik ga zeker niet naar die shit te kijken , zonder van mijn tijd . Kan beter nieuws gaan lezen op cdfreaks .