Programma's geactiveerd in de tray plaatsen

Outlook en andere programma’s zou ik graag in me system tray willen houden, als er dan een mailtje komt… nou goed je snapt het wel.

Zelfde geldt ook voor andere programma’s (apache, mysql, kazaa doet ut zelf al) dus dan ook dat ze actief blijven (en dus niet een optie bieden om het in te laden, want dat is de bedoeling niet)

Het liefst natuurlijk een freeware progie die goed is in te stellen, ben er ook een aantal tegen gekomen, maar dus geen een waarbij het programma (“gevangen” in de tray) ‘actief’ is.

Weet iemand zo’n leuk programma’tje ?

alvast bedankt

Icon Tray

System Tray Enhancers

Total search time : 120 seconds with google

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Icon Tray

System Tray Enhancers

Total search time : 120 seconds with google [/B]

och ja, de daar ben ik nog niet op gekomen :p. 1800 seconden :eek: google, voodoofiles, fileflash en weet ik al niet meer… maar had dus gehoopt op een pasklaar antwoord (wie weet gebruikt iemand hier na volle tevredenheid een soortgelijk programma)

iig bedankt :slight_smile:

Icon tray werkt echt wel hoor :slight_smile:

Waarom zou je outlook in je system tray willen plaatsen, als je ICQ hebt kun je die ook instellen dat je een bericht krijgt wanneer er een mailtje binnenkomt! Want hoe meer programma’s in je system tray des te langer het opstarten van je computer duurt!!

Originally posted by Mr. Belvedere
Icon tray werkt echt wel hoor :slight_smile:

Bedankt voor je tip alleen werkt het niet zoals ik eerder omschreef (actief in je tray, wel launchen, maar dat is de bedoeling niet)

en MasterF ik heb outlook nagenoeg constant open, alleen klik ik nog wel eens op die lelijke kruis, dus daarom zou het handig zijn als deze in m’n systemtray komt te staan (al ingeladen en actief)