Programma waar je permanent bestanden mee verwijderd ! nodig!

vbimport

ik zoek naar een progietje waar als je een bestand in de prullenbak smijt en dan die prullenbak leegmaakt dat ze dan niets meer terug kunnen bovenhalen !
want ik heb gehoort dat er programmeurs instaat zijn bestanden die verwijdert zijn
toch nog terug boven te halen !
Ik zoek een programmatje waar dat niet meer mee gaat !
Thanks

Voor wa heb de gij da nodig ken?Toch nie voo illegale dinges he,want da mag nie he

P.S:Uw games zijn klaar!!!

Uhm…
Opstartu in Dos modus
Is “F8” direct na je bios bij’t booten…
en dan optie 5, of 6… starten in msdos prompt… zoiets

deltree “naam”…
foetsie

Viper®

http://viper-server.com
“UNIX is like Lego - you can build anything with it.
Windows is like Duplo, it looks nice, but for all practical
purposes, it is !@#$%^&() useless!
But I use it anyway, 'cauze it’s !@#$%^&
() easy,
and I’m a lazy asshole!”

[This message has been edited by Da_Taxman (edited 19 July 2000).]

[This message has been edited by Viper_74 (edited 20 July 2000).]

gewoon in DOS deltree bestand
intypen of wa ?

het maakt niet uit hoe je het hebt verwijdert ze komen er toch achter. enige manier is twee harde schijven, gebruik ene waarop je je gewone dingen doet, en de andere voor je … . krijg je een bezoek of voor een of ander reden wil je niet dat iemand iets mee doet haal het hardeschijf eruit en gooi het weg

ja maar als ze binnen komen dan kan ik nie snel die HD eruit halen he !
neen ik dacht toch dat er een program voor was ? maar ik denk niet dat ze achter een Format nog iets zien ?

Er zijn verschillende programma’s bijv.
Super Shredder;
http://www.analogx.com/files/shredi.exe

info: http://www.analogx.com/contents/download/system/shred.htm

thanx !!!
ik heb die info gelezen maar er staat geen info bij hoe ge uw options kunt instellen !
weet gij soms wa da allemaal wilt zeggen ?

Indien je bij een “bust” alles wil weghebben in 1 seconde… mail me dan ff en ik stuur je wel een progje op dat slechts 8Kb groot is en alles verwijderd. Je bent dan wel LETTERLIJK alles kwijt…maar ja…beter alles kwijt dan dat je zelf de doos in draait, nietwaar. Ik waarschuw je wel : ENKEL GEBRUIKEN IN UITERSTE NOOD !!!
Indien je het wil uittesten maak dan eerst een DEGELIJKE en VOLLEDIGE Back-up.
Hopelijk ben je hiermee geholpen en laat me ff weten wat je ervan vind indien je het uittest.

The Dude

…by the way…het is GEEN kut virusje maar eefectief een progje…just to let you know.

The Dude

Het enige wat misschien zou werken is denk ik een overheids formattering. Dat is eerst de harde schijf normaal formatteren en dan de schijf vol met Binaire Enen schrijven en dan alles overschrijven met binaire nullen en dan nor eens een keer normaal formatteren.

Maar de huidige techniek van vandaag is al heel erg ver dat ze zelf misschien hier al gegevens vanaf kunnen halen. Maar dan moet je wel echt iets verkeerd op je harde schijf hebben staan (handboek van de Anarchist ofzo). Want dit doen ze echt niet voor een normaal programmatje.

Het is denk ik niet mogelijk om in een korte tijd je HD te wissen zodat ze je gegevens terug kunnen vinden. (Je harde schijf is namelijk Magnetisch)

Je zou misschien dus kunnen proberen om een spoel te maken en die langs je Pc te zetten en als je dan alles wil wissen de Spoel aanzetten met 380V (drie Fasen en dat hebben tegenwoordig wel de meeste huizen). Maar dit gaat wel tenkoste van veel apperatuur.

wel er zijn van die fucking programs die een back-up van zich zelf maken en die zich in het register als auto-run hebben gezet .
Dit is heel ezy want ge moet gewoon
start -> uitvoeren -> msconfig of regedit doen (het eerste is makkelijker maar het is alleen een disable)
P.S. hier heb ik ook lang achter gezocht maar mijn inginieus brien heeft het weer eens opgelost (oinkoink ik ben weer aan het stoefen )

EN NIET VERGETEN HET BESTAND HIERNA TE DELETEN !!!

The_MaFd0n

[This message has been edited by MaFd0n (edited 20 July 2000).]

ik kan u ook ziets als een killer voor uw schijf opsturen maar ik moet dat zoeken en dat kan dagen duren
het is geen format want het maakt uw schijf in ± 2 sec leeg

Trouwens denken jullie echt dat de overheid daar zoveel tijd in gaat steken , er zijn er trouwens zeker 50+ die zo worden gepakt en de overheid is TE LUI en ze hebben ni genoeg mensen … ik wil maar zeggen

een vriend van mij hebben ze eens gepakt met allemaal illegale stuff op ze hadden hem een waarschuwing gegeven en wat deed hij die killer en de overheid had alleen een paar cdkes gevonne

Wat is dit voor een gezever?

als je de “shift” toets ingedrukt houdt terwijl je “del” drukt, dan zal de file al niet meer naar de vuilbak gaan. dit is een goed begin.

Nu volstaat het om een defragmentatie te doen (met Norton bijvoorbeeld) met als optie: ‘wipe freespace’. Dan mag je gerust zijn dat alles weg is!

Als er een backup is van die file en er staat in het startup register dat als da bestand ni bestaat dat em de backup-file moet nemen is da van U ja VAN U zever

ik wil niets zeggen Ken08, maar volgens mij ben jij ergens een beetje bang voor, eerst die vraag over icq nu dit. Vaak is het zo als ze je willen pakken dit allemaal over jouw al weten, en er is neem ik aan bij jouw in huis genoeg te vinden.

de beste oplossing is gewoon je hd en al de zooi naar mij toe te sturen dan kunnen ze je ook niet pakken

Verder: ze kunnen altijd zien wat er op je hd gestaan heeft ook al is ie defect, het is zelf zo erg dat ze bij een kapotte mobiele telefoon kunnen achterhalen welke nummer er in opgeslagen WAREN (die dus al gewist waren)

Dus trek zelf je conclusie en stop met …

The MAzTER

hi ken,

probeer eens BCwipe
ik heb dat via deze weg kunnen downloden maar ik weet niet meer waar juist
De website met meer info is http://jetico.com
Anders meel ik het wel naar u toe als je er niet uitgeraakt
good hunting

ken08: De standaardinstellingen zijn op zich genoeg. De maker heeft niet echt een uitgebreide info meegeleverd. overwrite lijkt me duidelijk. Random en bitwise compliment, modulus zeggen me wat minder (Random=willekeur of random=Random Access Memory?)

Maar als ik dit lees is het zelfs mogelijk om het laatste inhoud van RAM te achterhalen.
http://www.cs.auckland.ac.nz/~pgut001/secure_del.html

Ik denk dat het wissen van je HD in 2 sec niet mogelijk is je kan namelijk niet elke bit op je HD in 2 sec bereiken. dan moet je een HD hebben die in mijn geval voor 20GB/s aaan data kan schrijven en zover zijn we nog niet. (bovendien vrij verdacht als men tot de ontdekking komen dat je je HD helemaal hebt gewist.)

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by The MAzTER:
[b]ik wil niets zeggen Ken08, maar volgens mij ben jij ergens een beetje bang voor, eerst die vraag over icq nu dit. Vaak is het zo als ze je willen pakken dit allemaal over jouw al weten, en er is neem ik aan bij jouw in huis genoeg te vinden.

de beste oplossing is gewoon je hd en al de zooi naar mij toe te sturen dan kunnen ze je ook niet pakken

Verder: ze kunnen altijd zien wat er op je hd gestaan heeft ook al is ie defect, het is zelf zo erg dat ze bij een kapotte mobiele telefoon kunnen achterhalen welke nummer er in opgeslagen WAREN (die dus al gewist waren)

Dus trek zelf je conclusie en stop met …

The MAzTER [/b]<HR></BLOCKQUOTE>

ken08
Member posted 20 July 2000 14:41

god verdomme !
is er nu niets waar ze u nie kunnen tracen ?
gewoon omdat ik een paar backups heb en graag soms eens een games speel dan beginnen ze al te dreigen dat ze binnen gaan vallen !
die eikels verdienen klop !
als die hier ooit komen bel ik al men vrienden op en komen ze wel eens af met hun baseball knuppels om die eikels af te meppen
god verdomme
kheb zo juist een splinter nieuwe dreamcast gekocht !!! met 1 origineel spel
ik zit wat op een dreamcast forum te chatten
en sega mailt me dat ze gaan binnen vallen !
godverdommese eikels !!!
die verdienen niet om te leven !
ja grof gezegt maar ik ben het beu !!!
2500 ballen voor een spel da ge een week speelt !!! schandalig !!!
ze zouden die mensen in den bak moeten steken voor afzetterij !!!
kben da echt beu !
verdienen ze nog nie genoeg of wa ?
500 fr per spel is een normale prijs !
IP: Logged

Gamefreak_cd_copy
Member posted 20 July 2000 15:12

Maak je niet druk ken08. Sega gaat echt niet bij jou binnenvallen hoor. Ten eerste als ze dat al zouden willen dan gaan ze dit niet aankondigen aan jou en ten tweede kunnen ze beter degene pakken die deze spellen ‘maakt’ dan iemand die ze koopt… of hoor jij bij Utopia of een andere crack group?
IP: Logged

ken08
Member posted 20 July 2000 17:30

ha ja eigenlijk lijkt mij da ook bizar
want ik ben maar een kereltje dat
enkel wat voor het plezier af en toe iets kopieert en dat dan voor 10 min speel en weg smijt in de kast
en die vorte schooiers beginnen te dreigen !
ik zit natuurlijk niet bij utopia of zo hoor
ik amuzeer me gewoon om soms eens een werkent cdtje te burnen
en ja dat spelen he !
geef nu zelf toe !
je speelt het een dagje en het vliegt in de kast !daar ga ik geen 2000 ballen aan geven hoor.ik koop enkel de goeie games in de winkel zoals NBA Live 2000 en Colin McRae rally 2 ga ik ook kopen omdat ik dat veel ga spelen dan vind ik het de moeite om te kopen
maar die sega eikels ! ik hoop dat dreamcast een FLOP word tegenover Sony Playstation en daar zit veeeeeeeeeeel kans in !

ignore this post

[This message has been edited by ken08 (edited 20 July 2000).]