Programma om cd beveiliging op pc te omzeilen

vbimport

Reeds lang ben ik op zoek naar een manier om een beveiligde cd op mijn pc te zetten. Maar op mijn pc wordt hij gewoon niet gelezen. Ik heb al rondgesurft en ben op artikels gekomen om met viltstift op post-it de beveiling te omzeilen maar dat lukt niet. Kan iemand mij soms helpen?

Alvast bedankt
Joachim

[QUOTE=Joa;2075266]Reeds lang ben ik op zoek naar een manier om een beveiligde cd op mijn pc te zetten. Maar op mijn pc wordt hij gewoon niet gelezen. Ik heb al rondgesurft en ben op artikels gekomen om met viltstift op post-it de beveiling te omzeilen maar dat lukt niet. Kan iemand mij soms helpen?

Alvast bedankt
Joachim[/QUOTE]

Unfortunately I think most won’t be able to read and can you post a english version of what you said? There will be those who won’t be able to read to give you much help on your problem.

Heb de post even verplaatst naar het Nederlandstalig gedeelte. In het overige gedeelte is Engels de voertaal.

Heb je al geprobeerd om met een programmaatje te achterhalen welke beveiliging op de CD aanwezig is? Welke brander heb je? Welke software heb je tot nu toe al geprobeerd?

Iets meer info zou handig zijn…