Progje gezocht om geheugen goed uit te lezen

vbimport

Ik zoek een goed programma om mijn geheugen eens goed te kunnen kontroleren op gebreken of fouten, etc. Ik heb zelf wel Sandra 2001 en je kunt hiermee o.a. je geheugen benchmarken en uitlezen maar hij loopt dan meteen vast… althans die benchmark, dan reageert Sandra 2001 niet meer vreemd maar waar.

Wat is een goed progje om dan je geheugen helemaal uit te lezen op fouten en/of gebreken, etc.

Alvast bedankt!

Ik ben gewoon benieuwd of mijn oem-geheugen goed is!

:rolleyes:

Here we go again: Memtest X86… standalone Linux proggie (start vanaf diskette)…

voor downloadlink: geef op www.Google.com eens Memtest x86 in… en je komt er vanzelf

In mijn ogen is er geen beter en gedetailleerder programma dan dit!

Linux heb ik nog niet draaien… Ik bedoelde een progje voor win '98… sorry dat ik de vraag niet beter heb geformuleerd …:rolleyes:

Deze dan misschien http://hcidesign.com/memtest/download.html
:cool:

Originally posted by 81632
Linux heb ik nog niet draaien… Ik bedoelde een progje voor win '98… sorry dat ik de vraag niet beter heb geformuleerd …:rolleyes:

Je hoeft geen Linux (of een ander willekeurig OS) te hebben om dit programma te draaien. Zoals ik al zei is het een standalone programma dat opstart van een diskette en verder nix nodig heeft… ook geen Linux dus :slight_smile:

Ok, door tijdgebrek heb ik de 2 tips nog niet kunnen bekijken… druk druk druk! Maar ik zal dit z.s.m. bekijken en uitvoeren! Maar in ieder geval bedankt voor de reakties.

Thanks.

F.K.
:slight_smile: