Proggie om je pc te repareren

vbimport

ik heb een probleem op de raarste momenten loopt de pc vast film’s kijken onder spellen bij het cd branden het bekende blauwe scherm.
is er een programma om je computer te repareren? scandisk is vrij simpel. maar ik zoek een programma waarmee alles wordt gecontroleert videokaarten cd brander je hd enz.

weet iemand een goed programma hiervoor?

http://www.pcpitstop.com
als ik me niet vergis
kan je heel je pc na laten kijken online echt handig

Greetz Peeweetje

geprobeert maar ie geeft ie info die ik al weet wat mijn processor is en hoesnel mijn modem is ik zoek iets dat zegt of er iets in mijn reg fout zit of een paar programma’s door elkaar lopen

Zoek op tucows naar dit programma : System Mechanic

Greetz Peeweetje

het probleem kan zich ook hebben voorgedaan door het iets te veel verwijderen van iets. Of dat de registry vervuild is.

Moet je ff opzoek gaan naar
Norton Utilities, First Aid of Fix It Utilities 3.0

als je vaker een blauw scherm krijgt onder windows kan het zijn dat het intern geheugen naar de klote is of ze werken niet goed samen heb ik ook gehad

Een ander Microsoft programma: format.com
werkt altijd :smiley:

Ja format werkt tenminste… en dan op een kaal systeem met de nieuwste drivers e.d. gaan testen!

Je zou misschien Dr Watson eens kunnen gebruiken om het probleem op te sporen (word standaard bij windows geleverd)

Je moet geen wonderen verwachten bij het programma, maar soms helpt het wel…:wink:

En misschien wil Norton Crash guard ook nog wel eens helpen.

System restore… moet je wel WinME hebben enzow

nortun ut. gebruikt en pc werkt weer er waren 49 error’s gevonden en zijn gefixt :slight_smile: