Prog voor Mixen op de PC

vbimport

Ik zoek een programma waarmee je op de Pc (met een geluidskaart) kan mixen zoals met een mengpaneel en 2 cd spelers alleen dan wil ik dat dus met MP3’s gaan doen.

Dus als iemand zo’n programma kent please reply of ICQ
als je een reply post vermeld dan aub ook waar ik dat kan downloaden anders heb ik er nog weinig aan (als dat mogelijk is)

Daarvoor gebruik ik Virtual Turntables.
Je krijgt dan op je scherm een mengpaneeltje en als je een mp3 opent, verschijnt er zo’n professionele mix-cd-speler (met pitch-control enzo)
Je kan “onbeperkt veel” mp3’s tegelijk openen, maar je speelt er in principe hoogstens twee tegelijk af (met het mengpaneeltje kan je dan faden van het ene in het andere liedje).
Nog een voordeel is, als je zoals ik twee soundcards in je pc hebt, dan kan je eentje gebruiken om voor te beluisteren (via een hoofdtelefoon) en langs de andere soundcard stuur je dan het “hoofdsignaal” (wat dus naar de boxen gaat). Dan kan je dus liedjes klaarzetten en op het juiste moment faden van het ene naar het andere liedje. Met wat oefening en veel mp3’s kan je zo perfect een fuif draaien.

De officiele site van het programma weet ik niet of nog bestaat; twas een amerikaanse student die geen tijd meer had om er aan verder te werken :(. Maar het moet op het net zeker nog te vinden zijn.

Nothing beats the SL1200 :slight_smile:

BPM Home Studio heb je ook nog…

en pcdj ook nog.

atomix mp3
Virtual turntables
dj mixman pro
bmp pro
mj studio
sonic foundry acid pro
virtual dj studio
sonic foundry vegas audio

wie zoekt , die vindt… niet altijd!

ik gebruik altijd bpm studio
als je wilt kun je er zelfs nog een bedieningspaneel
bij kopen…

Kun je dan ook een soort van scratch idee mee creeren?
Of bestaat er geen programma dat dat kan?

Iemand anders een link naar die virtual turntable om t d/l???

http://www.hitsquad.com/smm/programs/Virtual_Turntables_win95/

daar kan je vtt downloaden iemand die een handleiding heeft hoe te mixen stuur die ff naar peeweetje@hotmail.com

greetz