Prog om verschillende MPEG delen aanelkaar te plakken

vbimport

Ik had een raar voorgevoel dat dit al meerdere malen naar voren gekomen moest zijn op het forum, dus heb ik de search gebruikt... Heb gezoch op MPEG + paste, aanelkaar enz enz... ik kwam op 1 topic uit, maar niet met de software die ik zocht...
Er zijn vast en zeker genoeg mensen hier die het weten, dus als jullie het niet erg vinden vraag ik het nog een keer :wink:

BVD
ZKHbaldo

Moet kunnen met VirtualDub.

http://www.virtualdub.org/

ik weet ht niet zeker meer dus dit moet je eerst even zelf proberen en dus de orginele mpeg files nog blijven behouden voordat je ze meteen delete.

hernoem de mpeg files tot iets makkelijks zodat dos ze makkelijk kan herkennen(dus max 8 tekens en een simpele extensie)

vervolgens zorg ervoor dat bijde files in dezelfde dir staan en plaats ervervolgens een textdocument in en verander de extensie naat bat.

in de bat file zet je de volgende text(verander wel de filenamen van naar hetgeen wat jezelf hebt):

Copy /b video1.mpg+video2.mpg video.mpg

Save de bat file en vervolgens start de batfile en wacht tot i klaar is en kijk dan even of alles goed is.

In iedergeval ik meende dat je mpeg files gewoon mocht samenvoegen.

Originally posted by psyduck
[B]ik weet ht niet zeker meer dus dit moet je eerst even zelf proberen en dus de orginele mpeg files nog blijven behouden voordat je ze meteen delete.

hernoem de mpeg files tot iets makkelijks zodat dos ze makkelijk kan herkennen(dus max 8 tekens en een simpele extensie)

vervolgens zorg ervoor dat bijde files in dezelfde dir staan en plaats ervervolgens een textdocument in en verander de extensie naat bat.

in de bat file zet je de volgende text(verander wel de filenamen van naar hetgeen wat jezelf hebt):

Copy /b video1.mpg+video2.mpg video.mpg

Save de bat file en vervolgens start de batfile en wacht tot i klaar is en kijk dan even of alles goed is.

In iedergeval ik meende dat je mpeg files gewoon mocht samenvoegen. [/B]

dat gaat denk ik niet werken , er zitten headers in de files.

virtualdub is er extreem goed in … op www.divx-digest.com vind je een complete handleiding hoe je dit soort bestanden aan elkaar kunt knopen

Ik werk altijd met: Camel’s MPEGJoin 1.0.7b
Heel simpel en werkt perfect.
Ook maar 140kb groot (klein)
Als je wil kan ik 'm je mailen.

Bedankt, ik zal die 2 programma’s eens even downloaden.

ZKHbaldo

i Film Edit 1.4