Profielwerkstuk 6VWO

Heya peepz,

Binnenkort weer naar school, helaas :S 6VWO, betekent in de IIe fase een profielwerkstuk, kinda scriptie zeg maar.

Wie heeft een interessant onderwerp, of, wie heeft een kant en klaar profielwerkstuk :wink: ?

Ik zat te denken aan Pim Fortuyn, maar ik weet niet of dat bij Geschiedenis past. Bovendien gaat mijn voorkeur uit naar Economie of Wiskunde, Wiskunde is wel grappig. LAatste optie, naast Geschiedenis dus, is Aardrijkskunde :slight_smile:

Wie heeft wat :smiley: ?

Wat dacht je van de muziek piraterij! Veel over te vinden, kun je leuk een mening over geven, en wedden dat veel mensen het met je eens zijn :wink:

Ik heb ooit in een grijs verleden een scriptie moeten maken ergo voorbereiden.

Nou komt ut leuke ik helemaal vergeten dat ik op die datum moest had ik nog net 15 minuten om wat in elkaar te flansen ook maar piraterij gepakt van de muziekindustrie en jawel hoor een 8 + :bow:

Hmmz en dat kan je dan mooi in een economisch verantwoord blablaatje maken :wink:

Dat is inderdaad een interessante, moet ik oppassen dat niet de hele scene opgepakt wordt :smiley: (Welke scene:confused: )

Maar euh, Nog meer ideeën? Eigenlijk vind ik dit wel top :smiley: Ik zal het met mijn partner bespreken, en ik zal cdfreaks zeker noemen Domi; positieve reclame :wink:

Meer ideeën zou dus top zijn, maar ik zal jullie later wel lastig vallen om info :smiley: (spook, welke scriptie :smiley: ?)

Ik heb ooit eens een werk gemaakt over Denemarken (de geschiedenis daarvan, wat dacht je nu). Zal eens kijken of het nog op mijn pc staat of dat een van mijn mededingers het nog heeft. Heb geen zin om 40 blz in te scannen :slight_smile: Oh ja, we hadden 40/40 :wink:

:confused:
Hmmz, ik vond dit toch meer woonkamer talk, maar moet dit dan toch bij Algemeen? Als next-time iets gemoved wordt, kan de admin dan een berichtje achterlaten waarnaartoe en met welke redenen :wink: ?

Toch dan nog de vraag om meer ideeën :wink: Denemarken is qua Aardrijkskunde ook wel interessant :wink:

Jpschadde ik leef met je mee, moet er dit jaar ook 1 maken :wink:

Originally posted by jpschadde
Hmmz, ik vond dit toch meer woonkamer talk, maar moet dit dan toch bij Algemeen? Als next-time iets gemoved wordt, kan de admin dan een berichtje achterlaten waarnaartoe en met welke redenen :wink: ?

1. ik hoef me niet voor alles te verantwoorden :wink:
  2. Ik heb ook even getwijfeld, maar vond het toch een algemene vraag en om te voorkomen dat er allemaal onzinnige replies komen heb ik em dus verplaatst.

Als je het hier niet mee eens bent kun je contact met me opnemen en vertellen waarom je het niet met me eens bent…

Ik heb nog wel een Engelstalige scriptie en een paper liggen over belastingstelsel (paper over NL stelsel, scriptie over vergelijk tussen europese stelsels)…maar denk niet dat je daarmee aan kunt komen :wink:

Nee, ik ben het met jou altijd eens Da_Taxman, best dat ie gemoved is, alleen een berichtje erbij had wel ok geweest :wink: Zo is het ook goed :smiley:

Die scriptie van jou; nee dank je, dat is niets voor mij hehe, dat Engels dan :smiley: Ik zoek gewoon mooie onderwerpen, en dat met piraterij vond ik wel ok, zoek alleen nog meer :wink: En complete profielwerkstukken hehe

[i][edit]Kijk hier:

Vandaag weer school (leuk hè) zegt:
we gaan: gokken!!!!!!

Hij wil het op de Wiskunde gokken :wink: Mjah, is ook interessant, maar ik wil kunnen kiezen uit 100 onderwerpen; dus help ff meedenken plz :wink: ?[/edit][/i]

Originally posted by DoMiN8ToR
Wat dacht je van de muziek piraterij! Veel over te vinden, kun je leuk een mening over geven, en wedden dat veel mensen het met je eens zijn :wink:

Het moet te maken hebben met een vak uit je profiel

Geschiedenis : Racisme ,Apartheid , en visie voor de toekomst (of er van de gechiedenis geleerd is)

Aardrijkskunde : Het exploiteren van Afrika , het klaarstomen van Rusland voor kapitalisme. Is de mens klaar voor Mars ?

Wiskunde : Waarom Einstein misschien ongelijk heeft.

Economie : De puinhopen van Paars , Het Enron/Xerox schandaal.

te veel om op te noemen , sla een willekeurige nationale krant open en je hebt zo 10 onderwerpen.

Originally posted by flash-x
Het moet te maken hebben met een vak uit je profiel

Mjah, economie in dit geval he :wink: Ik vind dit wel een interessant onderwerp :wink: Al kan Mr. Belvedere er ook wat van :smiley:

maare ik heb halverwege 4 HAVO al moeten kiezen waar ik het over doe.
Ik doe hte nu over schiphol en dan met betrekking tot het vak AK

Originally posted by spooky20
Nou komt ut leuke ik helemaal vergeten dat ik op die datum moest had ik nog net 15 minuten om wat in elkaar te flansen ook maar piraterij gepakt van de muziekindustrie en jawel hoor een 8 + :bow:

Mmz en had je dat stuk nog op je pc staan :smiley: ?
Dat konden we namelijk misschien nog wel eens gebruiken als bron hehehe

ik heb het over jullie Pim.

de combie Geschiedenis + Maatschappijleer.

ben het blaadje met de hoofdvraag en deelvragen ff kwijt… maar dat komt nog wel als je het over Pimmie doet…

jpschadde…

ik moet er ook een maken :slight_smile:
ik doe het over de rotterdamse haven en de veranderde concurrentieposite :slight_smile:

als jij dat nou ook es doet scheelt het ons beide een hoop werk… :wink: j/k

misschien een idee de rotterdamse haven of nie?

greetz

lol, nee muziekindustrie :smiley:
Maar ik wil een compleet werkstuk :smiley: