Problemen

vbimport

Wie o wie weet het antwoord ? Blijf steeds problemen houden met het maken van audio cd’s. Op elke cd die ik maak 1 op 1 of 2 speed blijf ik steeds kleine “kraakjes” horen. Wat ik ook probeer de cd is gewoon niet perfect “kraakvrij” ik de originele al via AudioCatelyst naar MP3 gezet en dan met oa: Adaptec en Nero teruggebrand naar wav maar toch blijf ik problemen houden. En ik gebruik een HP9110 en 74 minuten van That’s Write en dan niet van die antwoorden van koop maar een Plextor of zoiets want daar heb ik niet zoveel aan. Voor data gebruik ik Clone en dan brandt ik met 8 speed zonder problemen. Wie o wie heeft advies !! Ik gebruik van Adaptec NL, Nero NL en Clone de nieuwste releases.

Kan niet meer zeggen dat ikzelf bij audio eerst alles naar de harde schijf wegschrijf.
En dan altijd Nero gebruik om te branden.
Zet bij audio zeker de schrijfsnelheid niet te hoog.
Als ik hem hoger zet dan 2 speed gaat er ook wel eens iets mis.

volgens mij maakt het geen fluit uit met welk programma je audio brand.

de een houd van z’n vader de ander van z’n moeder en zo is het met dit ook en als je hier vraagt welk prog. is de beste krijg je toch maar een hoop verschillende antwoorden.

maak gewoon eerst een imagefile aan op je hd en branden maar.

ja eerst image maken en dan zou het toch moeten lukken of probeer eens om de cd met je cdr te rippen ipv met je cdrom, als hij op je hardeschijf staat maakt het niet veel meer uit op welke snelheid dat je het schrijf…