Problemen problemen problemen

vbimport

ik heb 2 broers(jes) en ook 2 zussen(jes).
die hebben door dat ik zoveel tijd en vooral veel plezier aan het internetten heb en vooral bij CD Freaks.
en nou willen ze ook.

nou krijg ik er al buikpijn van als IK er aan denk, staande jullie.

volgens mij is er al een bezig als ik niet thuis ben maar ik weet nog niet wie wat waar.

en ik weet ook niet wat eraan te doen want de computers in dit huis zijn van Pa.

kunnen jullie mij hierin bijstaan en van goede raad voorzien om dit in goede banen te lijden?
IK heb ff een blackout.

Ik weet wat je bedoelt Portje
Hier een veeeeeeeeel bigger probleem grin mijn vrouwtje heeft de 2e pc gewoon overgenomen.
Ik zit nu met een dik probleem er zijn nu 2 Crazy’s 1 ben ik de mannelijke helft
en sinds een week of wat Crazy de vrouwelijke helft…
Wat nu???
HELP…

Hejjjjjjjj Portje*

Dat probleem had ik ook eens. Ik heb er door de tijd verschilldende oplossingen voor gevonden:
-zorg dat je altijd als eerste achter de PC zit
-zorg dat windows zo onstabiel is dat jij de enige bent die er nog mee wilt werken (moet niet zo moeilijk zijn)
-vertel ze dat je belangrijk schoolwerk hebt te doen (en leer de vaardigheden van het alt+tab systeem)
-koop een eigen PC (beste oplossing)
-ga vissen en wacht totdat de rest slaapt :slight_smile:

Greeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Bij een scheiding der PC’s is het nog eenvoudig op te lossen, doordat cookies op de verschillende pc’s opgeslagen worden en je dus heel simpel vanaf verschillende pc’s eenvoudig met verschillende namen kunt posten.

Als meerdere mensen je pc gebruiken dan is het verstandig om de optie ‘cookies’ uit te schakelen zodat je iedere keer je naam en password moet invoeren. Je hoeft dan alleen te zorgen dat de optie cookies uigeschakeld blijft en je password niet uitlekt aan de andere personen in je huishouden.

(op deze manier haal ik met gemak de 700e post dit weekend)

Da_Taxman

het probleem zit ook nog in het feit dat er 3 computers op 3 verdiepingen staan.
alle 3 op het internet in een netwerkje.
ik kan toch niet al die dingen konstant nalopen, dan kan ik mijn andere hobbie’s wel vergeten.
en nou zit er een … bij, ik hoop dat ie dit nog niet leest, portverdorie, hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik me ga realiseren wat er kan gebeuren.
shit, ik zit echt in de nesten.

Ehh
jij dacht dat jij problemen had grin
mijn wederhelft komt net thuis lololololololololol

Ben ik blij dat deze computer van mij is en van mij alleen. Alleen ik zit achter deze pc, tenzij ik nadrukkelijk toestemming verleen aan iemand anders om deze pc te gebruiken

Ik bedacht mij nog, als je Windows2000 installeert, dan kun je heel eenvoudig verschillende gebruikers installeren (weet niet in hoeverre dat kan onder Windows98). Je kunt dan zo instellen dat de algemene login zonder cookies is en een speciale login (met admin rechten natuurlijk) jouw eigen instelling is, wel met cookies.

Als je het goed doet (kan ook met Linux overigens) dan is je instelling ook veilig…Maar ik denk dat cookies uitschakelen de eenvoudigste optie is in dit geval.

Da_Taxman

en nou vraag ik me af, als die rotzak (m’n jongste broer) nou tekeer gaat en hij zou worden geblokt, gebeurt dat dan op naam of op ip adres.
shit hee… als dat op ip is dan kan ik dus ook niks meer.
GVD (gatverderrie) jullie moeten mij wel helpen hoor.
en niet alleen met cookies maar ook met sterke tips in het voorkomen van een hoop gedoe.

Dit is een kwestie die ik aan de admin overlaat.
Want het zal altijd moelijk zijn om hard te maken dat iemand anders op jouw naam heeft zitten rommelen of dat het iemand anders was die vanaf hetzelfde IP adres heeft zitten rotzooien.

Het is dan toch aan de Admins om te beoordelen wat ze zullen doen in zo’n geval. Maar het feit dat je vantevoren ‘waarschuwt’ zal allicht bijdragen. En het is niet wat ik of andere members geloven, maar wat de admins geloven… Want als zij je niet geloven dan helpt een Portje*-fanclub ook niet meer )

Da_Taxman

nog ff dan.

heejj een Portje fanclub lijkt me wel wat.
wie word er lid ?

maar ff zonder geouwh.

ik heb de cookies uitstaan en moet elke keer mijn naam - password intikken.
ik doe elke keer bij internet options Temp en history del.
ik heb ook bij Favorites cdfreaks verwijdert
ook doe ik steeds als ik ga internetten een schone backup vanaf CD terug zetten op mijn HD en dat doe ik al vanaf het begin.
en heb een nieuwe gemaakt zonder verwijzingen naar mijn interressen en deze al op alle comp’s gezet.

heb ik nou genoeg gedaan ?

Waar is het inschrijfformulier voor je fanclub?

Volgens mij heb je jezelf behoorlijk ingedekt. Maar feit blijft dat de admins je moeten geloven als het een keer fout mocht gaan.

Achm je kunt altijd nog een honkbalknuppel pakken en een keer de handen van je broertje onder handen nemen, dan zal ie nooit meer typen

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Hoezo zinloos geweld, als ik me daarna toch beter voel was het toch niet zinloos! --Theo Maassen<HR></BLOCKQUOTE>

Da_Taxman

jaa !!! ik word lid, help portje* het leven door, stort op giro 123 !

sterkte jongen !