Problemen met The sims Magic

Beste mensen,

Heb nogal wat problemen met de sims Magic.
De installatie ging perfect, niets aan de hand,
maar als ik de sims opstart komt er een scherm (zoals gewoonlijk) en zo’n rare stem, challenge everything, daarna springt ie verder naar het opstart scherm (het scherm waarbij onderaan zinnen voorbijkomen) Dat scherm is 1 Ã 2 seconden in beeld en vervolgens gaat het spel terug naar windows. Er gebeurt verder niets, geen foutmelding ofzo.

• Alle systeemeisen kloppen
  • Heb de virusscanner en andere programma’s ook al uitgezet
  • heb het spel 3 keer opnieuw geinstalleer

niets helpt! Help me.

Alvast bedant

Speel je het spel van de originele schijf, of van een backup?

In wat voor station speel je de schijf af (cdrom, dvdrom, cdrw, dvdrw etc)?

Draait er toevallig iets van emulatiesoftware op je PC? Of een ATIP hider?

Veel vragen he :wink:

van een backup, in het cd-rom station.

Heb niet van dat soort software voor zo ver ik weet.

Groeten,

Joachim

Ok het is een backup. Werkt je origineel wel goed, of geeft deze dezelfde problemen als de backup?

Originally posted by Dee-ehn
Ok het is een backup. Werkt je origineel wel goed, of geeft deze dezelfde problemen als de backup?

Pfff…proest!!:bigsmile:

Welk besturingssysteem gebruik je? WinXP werkt het beste, met Win 98 heb je nog wel ns last van erge memory leaks (waar je op een gegeven moment echt gek van wordt)

mzzl

Originally posted by theunbeatable
[B]Welk besturingssysteem gebruik je? WinXP werkt het beste, met Win 98 heb je nog wel ns last van erge memory leaks (waar je op een gegeven moment echt gek van wordt)

mzzl [/B]

Het is inderdaad zo dt de MMU van XP een stuk beter is dan die van 98, maar ik denk niet dat dit hier ook maar een enkele rol speelt… :wink:

Originally posted by Dee-ehn
Het is inderdaad zo dt de MMU van XP een stuk beter is dan die van 98, maar ik denk niet dat dit hier ook maar een enkele rol speelt… :wink:

t was maar een suggestie :o

Oke dan gooi ik het maar op een corrupte exe

Edit:

vergeet maar er komt niks zinnigs uit :cool:

Ik heb wel een idee waar het aan ligt , en dat verdient een slotje op deze thread. De nieuwere spellen van EA geven volgens mij allang niet meer aan of een cd een origineel is of niet en kappen gewoon de opstartprocedure.

Strooi me maar een private message als je vindt dat het niet zo is.