Problemen met Nero!

vbimport

Ik probeer een DVD te maken met verschillende .avi files, maar ieder keer als ik de DVD af heb en de bestanden in mijn DVD speler afspeel, dan gaat het beeld te langzaam voor het geluid.

In Winamp speelt de pc de bestanden goed af…

Weet iemand hoe dit kan en hoe ik het kan oplossen…

Groeten,

Jordy

Hai,

Welk programma gebruik je om de avifiles te converteren of om ze te maken?

mzl Dúnedain

ik heb de avi-files gewoon gedownload…
Ik gebruik Nero 7 Ultra Edition (Nero Vision)

Ik heb al meerdere DVD’s gebrand met dit programma, maar die werkten gewoon naar behoren…

Om wat voor files gaat het? Films ? etc etc

Respecteer CD Freaks door onze regels te respecteren! __________________

[ul]
[li]By registering to our forum you accepted our rules and policies (Dutch), so respect CD Freaks by respecting these rules and policies;[/li]> [li]Please read these helpful tips and links for all (newbies and oldtimers)[/li]> [li]Please describe your problem as clear as possible in your topic title, so that others can see what it is about and are more inclined to help if it is something they know something about;[/li]> [li]I do not provide technical support over E-mail or Private Message (emails with such requests will be bounced);[/li]> [li]Please post your questions as clear as possible, so others can help you get a correct answer sooner;[/li]> [li]Please use our search, you might get an answer to your question sooner that way;[/li]> [li]For any forum related issues you can contact me through PM;[/li]> [li]I don’t dislike newbies, just lazy people who expect others to do their work for them.[/li]> [/ul]

en lees ook meteen ff de regels hier lijkt me wel goed plan…

mzzl Dúnedain

Het zijn Southpark afleveringen