Problemen met mijn draadloos netwerk

vbimport

hallo,
heb problemen met mijn draadloos netwerk.
mijn computer verteld mij dat hij verbonden is met de router, maar ik kan niet verbonden worden met internet noch met mijn outlook.
wie kan mij helpen.
groeten

Hallo en welkom hier namens mij alvast

Router resetten? Computer herstarten. Naar het adminpanel van de router gaan en dan je WLAN aanzetten

Vertel er even bij welk merk router je hebt. Dat je verbinden bent met je router wil ook niet meteen zeggen dat je verbonden bent met het internet.

…niet verbonden worden met internet noch met mijn outlook.

???

Outlook is een programma op je pc. Als je daar geen verbinding mee krijgt is er softwarematig iets niet geod met je pc denk ik. Maar ik geloof dat je wil zeggen dat Microsoft Outlook geen verbinding met de mailserver kan maken. Wat logisch is want je hebt geen verbinding met het internet dus ook geen verbinding met de mailserver van je provider

grtz Dúnedain

bedankt voor je antwoord, maar ik denk niet dat het aan de router ligt want de computer van mijn zoon die boven staat kan wel op internet. mijn computer niet.

[QUOTE=ydderf;2456931]bedankt voor je antwoord, maar ik denk niet dat het aan de router ligt want de computer van mijn zoon die boven staat kan wel op internet. mijn computer niet.[/QUOTE]

En staat jouw pc wel aangemerkt als veilig systeem? Macadres in de router kan niet aangevinkt zijn, of zelfs niet bekend zijn. Ook een soort firewall

Er is een kleine kans dat Microsoft XP firewall aan staat. IK zou daar eens kijken, en als die aanstaat: Uitzetten!. Anders ligt de oorzaak toch ECHT in je router.

grtz Dúnedain