Problemen met m`n dvd speler

Ik heb enige problemen met m`n dvd speler zoals ik al eerder gezien heb hebben andere mensen dat ook

ik heb een provision dvd speler en helaas weet ik het merk niet
ik heb een fireware met als beging scherm 2 dolfijntjes

het probleem zit zo
de dvd speler heeft moeite met nieuwe dvds. de code die ik gevonden had voor mn landcode ofzo
die van 8806 die werkte niet
ik zou hierbij graag wat extra info van jullie hebben met een idee dat ik zou kunnen doen want ik word hier gek van
heb ik een dvd speler en dan kan ik hem niet eens goed gebruiken :frowning: dus please:bow: help me out

grrtzz darkminded_legend:a

Originally posted by darkminded_legend
[B]Ik heb enige problemen met m`n dvd speler zoals ik al eerder gezien heb hebben andere mensen dat ook

ik heb een provision dvd speler en helaas weet ik het merk niet
ik heb een fireware met als beging scherm 2 dolfijntjes

het probleem zit zo
de dvd speler heeft moeite met nieuwe dvds. de code die ik gevonden had voor mn landcode ofzo
die van 8806 die werkte niet
ik zou hierbij graag wat extra info van jullie hebben met een idee dat ik zou kunnen doen want ik word hier gek van
heb ik een dvd speler en dan kan ik hem niet eens goed gebruiken :frowning: dus please:bow: help me out

grrtzz darkminded_legend:a [/B]

Zoek en gij zult vinden…

jij heb ook nog nix gevonden dus ik hoopte dat meschien nog andere mensen een tip hadden want ik had al bij jou gekeken maar dat werkte ook nie
dus vandaar dat ik het ook eens een shot geef zeg maar :stuck_out_tongue:
na mzzl

helaas nog steeds niks. Ik denk dat die functie totaal geen waarde heeft in de dvd-speler zelf.

mzzl