Problemen met inloggen

vbimport

Ik heb mezelf maar opnieuw aangemeld , omdat ik steeds maar problemen had. Ik kon zonder problemen inloggen, maar kon
geen nieuw postings meer doen. Kon nog wel mijn PM lezen,
maar niet meer replyen of zelf een PM sturen.
Iemand een idee wat ik fout heb gedaan ?

Tja laat ik het zo zeggen. Waarschijnlijk heb je zelf helemaal nix verkeerd gedaan. Er zijn wel eens vaker problemen geweest met het forum waardoor het posten/PM systeem/etc niet werkten. De ene persoon heeft er meer last van dan de andere persoon. Waarom weet ik ook niet (en velen zijn met mij). Het zal voor een groot gedeelte aan de forumsoftware te wijten zijn.

Zelf heb ik ook regelmatig problemen. Het meest voorkomende is dit: ik log in, lees een thread, druk op reply, tiep mijn reply, druk op submit, moet vervolgens weer inloggen, log in, krijg een foutmelding te zien dat ik geen thread heb opgegeven…

Wat heel erg vaak helpt bij dit soort problemen is het verwijderen van de cookies (van dit forum). Klinkt weliswaar een beetje raar maar het werkt echt.

Veel meer kan ik momenteel niet voor je betekenen. Het enige wat ik graag zou weten is je eigenlijke username…

Originally posted by wilma
't is een bijzonder forum; als ik na inloggen op thread reageer en reply type, kan ik niks weg sturen>>moet ik eerst weer opnieuw inloggen>krijg ik foutmelding te zien; No thread specified en moet dan weer op zoek naar topic. Vind je het dan gek, dat ik niet zo veel type? =volgens mij boos opzet van Admins om postings te beperken…

Hmmm het is een bekend probleem Wilma. Maareuh tis echt geen dirty trick van ons hoor (of het zou eentje moeten zijn waar ik niet van op de hoogte ben ;)). Als iemand die een forum runt een oplossing weet aan te dragen: graag…

(we zouden wel gek zijn als we ons bezoekers door de neus lieten schieten door een niet 100% functionerend stukje software…)

En het probleem is al zo vaak aangehaald…zoekt en gij zult vinden.

Helaas nog steeds geen oplossing voor gevonden.

Heeft dit niet te maken met versie van de browser? Ik heb er met IE 5.5 en IE6 alletwee geen last van gehad met de standaard-settings! Misschien gebruik je een oudere of heb je je settings nie op standaard staan?

Ik had ook heel lang dit probleem. Maar dat is sinds kort verdwenen!!!

Ik kwam altijd binnen via een andere link, die met de getallen aan het begin en dan /forum ofzo. Maar nu kom ik binnen via http://forum.cdfreaks.com en de heb nooit meer opnieuw hoeven inloggen! Vroeger moest ik ook elke 4 posts ofzo weer opnieuw inloggen maar nu niet meer!!
Ik hoop dat dit ook de oplossing voor anderen zal zijn.
Ik zou zeggen probeer het eens! (en als het lukt, gelijk ff je bookmark aanpassen…)

Heb Wookie zijn tip opgevolgd, eens kijken of het nu wel werkt.

Hij schijnt het weer te doen, ik had het forum inderdaad als
http://213.196.35.81/forum in mijn favorieten staan.

Nogmaals bedankt Wookie en natuurlijk ook de anderen die
geprobeerd hebben een oplossing te geven.

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Zo’n zelfde topic had zich al voor gedaan in het engelse forum tijdje terug en toen kwam Tax gloof ik met deze oplossing hoewel hij het toen niet zelf getest had omdat hij er geen probs mee had.
Dus eigenlijk gaan de regreds naar hem! :wink:

Originally posted by Wookie
Zo’n zelfde topic had zich al voor gedaan in het engelse forum tijdje terug en toen kwam Tax gloof ik met deze oplossing hoewel hij het toen niet zelf getest had omdat hij er geen probs mee had.
Dus eigenlijk gaan de regreds naar hem! :wink:

Nu weet ik waarom tax suggereerde van de zoek functie te gebruiken hij wou met de eer gaan lopen:p

Over het algemeen doen we niet zo moeilijk als een dergelijke vraag al eens in het engelse forum is gesteld.
Btw sta ik geheel achter Tax dat de search niet goed genoeg gebruikt wordt! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie
Over het algemeen doen we niet zo moeilijk als een dergelijke vraag al eens in het engelse forum is gesteld.
Btw sta ik geheel achter Tax dat de search niet goed genoeg gebruikt wordt! :stuck_out_tongue:

Dan zijn we met twee; maar ik zei dit gewoon al lachend en om een retired admin op de zenuwen te werken :slight_smile: :wink:

Originally posted by RaSta
[B]

Dan zijn we met twee; maar ik zei dit gewoon al lachend en om een retired admin op de zenuwen te werken :slight_smile: :wink: [/B]

Denk dat je daarvoor beter je best moet doen hoor! :stuck_out_tongue:

BTW, ook ik zei het met dezelfde stemming (:p) als waar jij in verkeerde! :wink: