Problemen met easy cd creator (XP) en brander

Ik heb het probleem dat als ik een cd met easy cd creator (XP versie) wil branden, mijn brander er na ongeveer 30/40 % er mee stopt. Als ik testburn doe gaat alles goed.
Brander is: Aopen 9624

Iemand idee wat dit kan zijn??

THX Knurft

Originally posted by knurft
[B]Ik heb het probleem dat als ik een cd met easy cd creator (XP versie) wil branden, mijn brander er na ongeveer 30/40 % er mee stopt. Als ik testburn doe gaat alles goed.
Brander is: Aopen 9624

Iemand idee wat dit kan zijn??

THX Knurft [/B]

kijk maar is of je de nieuwste firmware voor je brander hebt en trouwens als ik jou was zou ik easy cd creator niet gebruiken dat is het grootste hoeren programma voor te branden wat er bestaat ten eerste geeft het allemaal vastloper en ten tweede het is ook gewoon kut in gebruik als ik jou was zou ik anderren programma’s gaan gebruiken zoals :

nero burning-rom te downloaden van ftp://ftp3.nero.com/Nero5572.exe

en als je toch verder wil met die roxio zooi (zou ik persoonlijk niet doen ik raad nero aan) nou in iedergeval probeer de nieuwste

versie van roxio deze dus ''Easy CD Creator v.5.1 Basic ‘’

Edit:

Geen links naar illegale downloads!!!

Drivers voor je brander wel XP compatible?

Zelf werk ik met nero, en moet toegeven dat dit een heel fijn brand proggie is. Is tenminsten ook instaat om MP3 PRO te branden :slight_smile:

Zet in windows onder Services COM-service voor IMAPI cd-branders is uit! Dit is de brandfunctie die XP in zich heeft. Misschien dat die een conflict heeft met EZCD! :confused:

Enne… ik raad je ook Nero aan! :smiley: