Problemen met copieeren van Spiderman DVD

Hoi,

Ik ben al een aantal dagen bezig om de DVD Spiderman te copieeren op een DVD schijfje. Ik heb de hele handleiding bij doom9 gelezen en alle proggies gedownload die er voor nodig zijn.

Steeds als ik het probeer dan lukt het me niet. Nadat ik de DVD geripped heb op mijn HD dan kloppen de files niet die op de handleiding staan bij doom9. Ik mis files ?? de volgende files krijg ik. :

VTS_01 - STREAM INFORMATION.TXT 1.077
vts_01_0.ifo 94.208
vts_01_1.vob 1.073.739.776
vts_01_2.vob 1.073.739.776
vts_01_3.vob 1.073.739.776
vts_01_4.vob 1.073.739.776
vts_01_5.vob 582.600.704

Daarna moet ik volgens de handleiding de eerste .vob file laden in
VOBRator en als ik dat heb gedaan heb ik dus maar 1 VOB ID ?? in de handleiding staan meerdere ID’s ?? dus volgens mij gaat hier al wat mis.

Vervolgens moet ik volgens de handleiding de MAIN IFO file laden in ifoedit (versie 0.94) dan VOB extra’s indrukken, en vervolgens kiezen welke stream ik wil bewaren. dan kies ik voor engels 6 kanaals, maar dan moet ik ook nog de Subpicture bewaren en daar staan wel 4 keer nederlands in ??? vink ik alle 4 aan ( alles wat nederlands ) dan stip en dan moet ik kiezen welke VOB ID ik wil hebben, Ik heb alleen de keuze uit VOB ID 1. die vink ik dus aan. en dan weer strip it.

Dan gaat ie alle VOB files bij langs en op een gegeven moment krijg ik een foutmelding. :

Error opening F:\Spiderman\VIDEO_TS\VIDEO_TS.IFO
Seems, it doesn’t exist!

Verder kom ik niet dit krijg ik elke keer. :confused:

Wat doe ik fout ?
Wie kan mij verder helpen ?

Alvast bedankt voor jullie hulp,

18:55 Ik heb nu met smartripper geripped en krijg nog steeds de
zelfde foutmelding. Ik ga nu eerst een andere DVD proberen
te copieeren.

Ik gebruik de volgende proggies,

Ifoedit 0.94
VOBRator 0.2beta
DVD Decrypter 3.1.4.0

WindowsXP pro Nederlands service pack 1
Filesystem NTFS ( 40 gig hd )
Sony DRU-500A
P2-400 mhz

Ff een hint snobby: je kunt je eigen posts editten, en dus informatie toevoegen, verwijderen of modificeren :wink:

Ik gebruik IfoEdito95 zie http://mpucoder.kewlhair.com/Derrow/index.html en dit programma werkt zeer goed heb er nu 7 gedaan waarvan 2 met DTS en werken perfect .
Meer programma’s gebruik ik niet alleen Nero voor het branden.
Groetjes

Volgens mij heb je niet de hele DVD geript, maar alleen de film.
VIDEO_TS wordt dan niet meegeript, waardoor je die foutmelding krijgt.

Je had gelijk, ik had alleen de hoofdfilm geripped. Nu heb ik hem volledig geripped en alles werkt :slight_smile:
Geluid klopt, nederlandse onder titels werkt ook.

Alleen nu speelt hij nog niet in mijn stand alone DVD-speler.
Ik heb de film op een DVD+RW gezet mischien dat het daar nog aan ligt. Volgens mij had ik begrepen dat stand alone DVD spelers het beste met DVD-r/rw overweg konden.

Maar het mooiste is dat het eindelijk gelukt is.

Bedankt,

Graag gedaan,

maar als je hier ff kijkt: http://www.vcdhelp.com/dvdplayers
Daar staat een lijst met DVD spelers en ook wat ze wel en niet kunnen afspelen.
Ik neem aan dat je de hele tutorial heb gevolgd?
En vooral dit gedeelte: http://www.doom9.org/mpg/ifoedit-finalprocedures.htm

Oke, Het is me volgens mij nu helemaal gelukt, kan de film in elk geval onder WindowsXP afspelen met PowerDVD, Heb de film ook op een DVD+RW gezet maar die wil nergens in gelezen worden.

Heb net een DVD-RW opgehaald en ben de film nu aan het branden hopelijk doet ie het nu wel.

Trouwens de DVD+RW deed het wel in mijn Sony DVD brander,
maar niet in mijn stand-alone Cyberhome DVD speler, ook niet in mijn oude philips DVD speler ( computer ) die al een 1,5 jaar oud is. Mijn playstation 2 pakte de DVD+RW ook niet, even afwachten wat die DVD-RW doet.

In elk geval houd het mij van de straat, en dat is ook maar beter met de kou waar we nu onder lijden.

thanx

p.s. :Jolige_Joffer: ik heb ook dat final gedeelte gedaan. heb trouwens net ook nog een firmware update voor mijn cyberhome opgehaald.

Zo DVD-RW was klaar. Maar wil weer nergens in spelen :frowning:
Ben nu maar een film aan het copieeren met DVD x Copy (minoes)
op een DVD+RW dan kan ik kijken of mijn dvd-speler wel goed werkt.
Het zal toch een keer wel lukken ???

Hoi,

DVD copy van spiderman is gelukt !!! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Ik had alles al geprobeerd, alle type dvd rewritables en wat blijkt.
Lag het aan NERO ?? Zodra ik een DVD project ging branden bleek niets te werken. Nu heb ik het met RecordNow gedaan en als data project en nu werkt het op alle DVD’s +RW -RW +R.

Weet iemand ook waarom het met NERO niet ging ?

groetjes en bedankt voor alle hulp.

verkeerde serial misschien?

Originally posted by snobby
[B]Hoi,

DVD copy van spiderman is gelukt !!! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Ik had alles al geprobeerd, alle type dvd rewritables en wat blijkt.
Lag het aan NERO ?? Zodra ik een DVD project ging branden bleek niets te werken. Nu heb ik het met RecordNow gedaan en als data project en nu werkt het op alle DVD’s +RW -RW +R.

Weet iemand ook waarom het met NERO niet ging ?

groetjes en bedankt voor alle hulp. [/B]

Schijnen nogal wat problemen te zijn met Nero. (heb ik tenminste op verscheidene fora’s gelezen) Het gaat bijna helemaal goed, maar op het einde schijnt het fout te lopen, waardoor je DVD mislukt is.
Ik gebruik zelf ook RecordNow MAX zonder ook maar 1 DVD (+R +RW -R -RW) te hebben verpest.

Nu heb ik ook een klein probleempje,

Ik heb de dvd met smartripper op mijn hd gezet, helemaal volledig, daarna heb ik met infoedit 0.95 het bestandje VTS_01_0.IFO geopend en dan op play dvd geklikt na een tijde op exit geklikt en dan kon ik zien welke bestanden ik nodig had, die heb ik dus geselecteerd en in een aparte map gezet om te kopieren, maar nu is hij 4.8gb en met record nog kan ik hem niet branden, wat heb ik fout gedaan?

Maikie: welkom op het forum! Search gebruikt? Goed gedaan ;).

Kan het wellicht zijn dat er meer video is dan dat er op een DVD schijfje past (4,7Gb; wellicht heeft snobby een andere versie van de DVD?)? Indien dit het geval is moet je je beeld transcoderen naar een ietwat lager bitsnelheid, waardoor er ruimte bespaard wordt (ten koste van kwaliteit; in de praktijk is dit verschil meestal te verwaarlozen).

seach inderdaad niet gebruikt nee, maar ik zit hier toch in goede thread?

maaruh hoe kan ik beeld transcoderen naar een ietwat lager bitsnelheid zodat ik hem wel op dvd krijg, en heb ik het wel goed gedaan :slight_smile:

ik heb deze website gebruikt: http://ifoedit.wh.fr0zen.com/menuidiot.html

om dvd-r’s te laten werken met cyberhome players met Nero, moet je je schijfjes branden als dvd-rom mode, udf 1.02. Wel een lege audio_ts map meekopiëren!!

Greetz,
Wouter

Maak het jezelf makkelijker : koop dvd2one. (zie http://club.cdfreaks.com/forumdisplay.php?s=&forumid=68
Je rit je dvd volledig op je hd met bv DVD decrypter, opent dvd2one, en in een paar stappen is je hele dvd klaar om op een dvd t branden.
Nero werkt wel, kies nieuw project, dvdrom udf en klik dan vakje “force dvd video compatibality mode (required with x-box”)"en maak maak je dvd.