Hoi,
Ik ben al een aantal dagen bezig om de DVD Spiderman te copieeren op een DVD schijfje. Ik heb de hele handleiding bij doom9 gelezen en alle proggies gedownload die er voor nodig zijn.
Steeds als ik het probeer dan lukt het me niet. Nadat ik de DVD geripped heb op mijn HD dan kloppen de files niet die op de handleiding staan bij doom9. Ik mis files ?? de volgende files krijg ik. :
VTS_01 - STREAM INFORMATION.TXT 1.077
vts_01_0.ifo 94.208
vts_01_1.vob 1.073.739.776
vts_01_2.vob 1.073.739.776
vts_01_3.vob 1.073.739.776
vts_01_4.vob 1.073.739.776
vts_01_5.vob 582.600.704
Daarna moet ik volgens de handleiding de eerste .vob file laden in
VOBRator en als ik dat heb gedaan heb ik dus maar 1 VOB ID ?? in de handleiding staan meerdere ID’s ?? dus volgens mij gaat hier al wat mis.
Vervolgens moet ik volgens de handleiding de MAIN IFO file laden in ifoedit (versie 0.94) dan VOB extra’s indrukken, en vervolgens kiezen welke stream ik wil bewaren. dan kies ik voor engels 6 kanaals, maar dan moet ik ook nog de Subpicture bewaren en daar staan wel 4 keer nederlands in ??? vink ik alle 4 aan ( alles wat nederlands ) dan stip en dan moet ik kiezen welke VOB ID ik wil hebben, Ik heb alleen de keuze uit VOB ID 1. die vink ik dus aan. en dan weer strip it.
Dan gaat ie alle VOB files bij langs en op een gegeven moment krijg ik een foutmelding. :
Error opening F:\Spiderman\VIDEO_TS\VIDEO_TS.IFO
Seems, it doesn’t exist!
Verder kom ik niet dit krijg ik elke keer.
Wat doe ik fout ?
Wie kan mij verder helpen ?
Alvast bedankt voor jullie hulp,
18:55 Ik heb nu met smartripper geripped en krijg nog steeds de
zelfde foutmelding. Ik ga nu eerst een andere DVD proberen
te copieeren.