Problemen met Ben dekking

De afgelopen paar weken heb ik steeds vaker geen dekking meer voor mijn telefoontje. “Ja, dan sta je in de middle-of-nowhere” zeg je dan, maar het maffe is juist dat het gebeurt waar ik altijd volledige dekking had (R’dam e.o.). Als ik bel of gebeld wordt, valt de dekking weg en dan nix… Na een minuut of 2/3/4 heb ik dan weer gewoon volledige dekking. :confused:

Hebben meer mensen dit probleem? Ik heb een abonnement bij Ben met een lockfree Nokia 8210.

ik heb ook een ben abo, maar ik vind juist dat de dekking de laatste tijd beter is geworde. Normaal kon ik thuis nooit met m`n gsm bellen omdat ik geen bereik had, maar nu heb ik meestal 2 tot 3 streepjes.

Ik kan me bij xian aansluiten. Kep het idee dat het steeds beter gaat met de dekking. Woon vlak bij de grens met Belgie en kan een behoorlijk stuk over de grens nog prima bellen. Heb je niet een probleem met je antenne ?? :slight_smile:

Tja dat hoopte ik dus niet… Waar kan ik zoiets na laten kijken? Gewoon waar ik hem gekocht heb?

Ja, maar zou dan gewoon maar meteen een nieuwe abbo afsluiten bij telfort of zo, ik vindt ben een beetje heel erg zuigen!

Ik heb nooit ben gehad, maar hoor heel erg vaak van mensen dat het bereik erg slecht is! Zelfs hier midden in de randstad!

Ik heb al wel telfort gehad ----> ging best wel goed eigenlijk
dutchtone-----> ideaal! (alleen werd het business abbo een beetje te duur!)
libertel(pre-paid)heb ik nu, en dat werkt ook perfect!

(ben heeft volgensmij veel klanten gekregen met een aanbiding voor studenten ofzo:confused: )

Kun je je kaart er niet even bij een ander toestel inschuiven en kijken wat dan de ontvangst is?
Weet je in ieder geval dat je toestel OK is.

Rotterdam kijk daar heb je het probleem :wink: grapje

nee ik heb ook ben en moet toegeven dat het de laatste tijd echt verbeterd is misschien ligt het wel aan je toestel en is daar iets mee mis misschien even de tip van cronos proberen

ik zag pas dat er in R’dam een nokia-shopje zit, misschien moet je 'm daar eens langs brengen, ze hadden daar ook een “Club Nokia”-hoekje

(zit tussen de Burger King en de MediaMarkt, schuin tegenover Megapool)

Hee tanx! Morgen eens proberen dan! :smiley:

toevallig een nokia had het zelfde probleem gsm is vervangen door nokia zelf na heel wat boze telefoontjes. Dus probeer ff met een andere telefoon