Problemen met 8cm cd's branden

vbimport

Ik heb en Freecom Beatman en als je daar wat aan wilt hebben moet je 8cm (mini) cd’s kunnen branden. Ik heb een Plextor 8/20 met firmware 1.08 en Easy CDC 4.05. Ik weet niet of het aan mijn brander of aan de software ligt maar mijn mini cd’s worden niet als cdr herkent. Wie weet een oplossing?

10x

Skipper

Probeer het eens met Nero! :slight_smile:

Als dat de enige oplossing is zal ik dat doen. Ik ben een Easy CDC gebruker van het eerste uur dus ik wil niet graag overstappen. Het probleem is ook dat je Nero niet naast Easy CDC kan gebruiken.

Bedankt voor je reactie.

Je kunt naar mijn weten Nero wel naast Easy cd creator gebruiken als je direct cd maar niet hebt geinstalleerd hebt.

Dat geeft volgens mij alleen problemen.

Originally posted by Skippertje
Ik ben een Easy CDC gebruker van het eerste uur dus ik wil niet graag overstappen.

Heb je aandelen bij Roxio/Adaptec ofzo :stuck_out_tongue:
ik kan niet geloven dat je zulke crap jaren blijft gebruiken :wink:

ff serieus nu, wat pyro zegt is juist, maar je kan ook een bootmenu ofzo gebruiken voor nero of directcd, ofwel is dat probleem nu al opgelost (ben niet echt op de hoogte van nero tegenwoordig)

probeer anders cdrwin, die werkt perfect naast ezcd creator en volgens mij moet die ook werken voor 8cm cds :slight_smile:

Originally posted by The Amazing Duke
[B]

ik kan niet geloven dat je zulke crap jaren blijft gebruiken ;)[/B]

Nee cdrwin dat is lekkere software!

[B]

ff serieus nu, wat pyro zegt is juist, maar je kan ook een bootmenu ofzo gebruiken voor nero of directcd, ofwel is dat probleem nu al opgelost (ben niet echt op de hoogte van nero tegenwoordig)[/B]

Als je niks weet waarom antwoord je dan in godsnaam???
[B]

probeer anders cdrwin, die werkt perfect naast ezcd creator en volgens mij moet die ook werken voor 8cm cds :slight_smile: [/B]

Volgens jou ja… zucht.

Zijn er ook mensen hier die me wel kunnen helpen???

Ikzelf zweer bij Nero. Ik vind ezcdcreator een beetje kinderachtig (niks mis mee overigens) en ik vind het vrij irritant werken. Nero is gewoon klikken en branden.

Ik heb eigenlijk ook als advies dat je Nero eens moet proberen, of de nieuwste versie van ezcdcreator eens moet proberen (zou kunnen dat je een te oude hebt ofzo?)

EASYCD SUCKS LIKE HELL

dat is het enigste wat ik erover kan zeggen:(

yup eens met jojk nero werkt veel beter vin ik.
maar anyway… wat is er zo moeilijk aan om ff ez cd eraf te halen en nero erop te gooien… je wil die minicds branden toch? … proberen zal ik zeggen

anyway , er is zon boot menutje waarbij je bij startup kan kiezen of je nero of ez will starten werkt prima,
stond altijd op cdrsoft.net
iemadn zal hier vast wel een link weten.

ook is het idd direct cd dat 4problemen zorgt , way back had ik ook is ez cd erop, dat direct cd is troep, werkte prima toen dat weg was.
verder heb ik geen ervaring met mini cds…

Success

nieuwe url van cdrsoft is www.cdrsoft.cc

misschien staat dat bootmenu daar tussen

zucht… ik heb je nu toch nog es proberen te helpen… in godsnaam… zucht…

Omdat niemand hier erachter is gekomen wat er nou precies aan de hand is geef ik zelf wel het antwoord. Ik heb het niet zelf bedacht hoor, iemand op het Freecom forum kwam met het antwoord en later hoorde ik het ook in andere forums. Het blijkt dus dat Plextor de 8cm cd’s niet ondersteund! Wat een eikels! Ze hebben slechts 2 branders die de mini cd’s wel ondersteunen maar de mijne dus net niet. Dus welke software je ook gebruikt, 't werkt niet :stuck_out_tongue:

Dus die Beatman is in feite waardeloos voor mij. Of is die Plextor waardeloos?!