Probleempje

voor deze ene keer vraag ik jullie iets serieus
Een vriend van mij is net uit elkaar gegaan met zijn vriendin, nu wil een andere vriend van mij ( en ook van hem) een relatie beginnen met dit meisje. Dit doet hij terwijl hij weet dat de jongen in kwestie zeer depressief is ten gevolge van het beeindigen van de relatie en als hij te weten komt dat zijn vriend met zijn ex iets zou beginnen hij misschien wel door het lint zou gaan. Nu vraagt ie aan mij het meisje voor hem te contacteren en vragen of ze iets met hem wilt .
zou ik dit doen of niet ?

Deze stond in het verkeerde forum.
Omdat het een serieuze vraag is heb ik em verplaatst naar ‘Dutch: General Questions’.

Svp wel posten in het juiste forum, dit is niet een topic voor ‘Dutch: General News Discussion’

Nou Cum, ik zou het die gast lekker zelf laten vragen. Hoewel ik het een stom plan vind van hem. Zet je je vriendschap met een vriend op het spel voor 1 of andere chick, die gast dan hè.
Laat er dan ieg wat tijd overheen gaan en niet profiteren van dat dat meisje misschien zich nu ook kut voelt en haar dan gaan troosten met andere plannen in je hoofd.

Maar ja, ik ben ook maar een Wookie (mensen zijn rare wezens!) :stuck_out_tongue:

Wookie’s rullen btw.

Maar ehh. als die depri dude nou gewoon ff chilt en accepteert dat ie z’n chikie kwijt is. Dan kan die gozer natuurlijk zelf wel ff vragen of die meid hem ook wat vindt. Zoiets moet je zelf doen en niet iemand anders laten doen, zeker niet in zo’n situatie!

Want anders heb jij het straks gedaan.

Ik denk dat ze het best beiden maar ff rustig aan kunnen doen… zowel die ene die net z’n girl kwijt is als die ene die die girl wil hebben…

hmmz cum, laat t ze zelf uitzoeken. En I agree 2 DN :slight_smile:

Ik zou me daar zeker niet mee gaan moeien. Ik bedoel dat meisje is trouwens vast nog niet klaar om terug een serieuze relatie te hebben. Ik vind het altijd zo stom als iemand anders het voor een vriend moet vragen. Dat kan ie toch zelf ook wel, niet? Waarom kan hij nog niet wat wachten, hij wil toch zijn vriend niet verliezen door zo’n situatie zeker? Nou ja, niet met moeien dus volgens mij…

“Van je vrienden moet je het hebben”

interpreteer dit zoals je wilt …

ik ben het met de rest eens, niet mee bemoeien en het ze zelf uit laten zoeken.