Probleempje met SVCD en ondertitelen daarvan

vbimport

Ik heb een aantal films zoals: The Fast and the furious en oceans eleven waarbij de player (windvd 2000 en powerdvd) stopt met tellen, maar doorgaat met spelen. Dus: hij begint met 00:01 en 00:02 ....................... 39:38 39:39 en dan loopt de teller niet door, maar de beelden blijven komen.

Nou is dit niet zo'n probleem met afspelen maar wel met ondertitelen. Deze ondertiteling houd dan namelijk WEL op met doospelen. Dit probleem doet zich voor bij rips van zogenaamde SVCD's, maar bij Lord of the Rings doet zich dit weer niet voor.

Heel vreemd allemaal.
Zou dit eraan kunnen liggen dat ik een bepaalde codec hebt gedownload om in windows media player SVCD's te bekijken of is het wat anders?

Probeer het eens op een andere pc. Het kan natuurlijk heel goed aan de rip liggen hè.

Nee. dat werkte ook niet

ehm, sorry maar ik begrijp het niet helemaal.

Optie 1: Jij hebt een svcd met PERMANENT subs en als het jeafspeelt in WinDVD of PowerDVD dan geeft ie problemen als de teller ook stopt? --> dat is raar, want de subs zijn in de video file gebakken, dus hoort het gewoon bij de film.

Optie 2: Jij hebt een SVCD met SELECTABLE subs (CVD/SVCD) en krijgt problemen bij het afspelen in WinDVD of PowerDVD? —> Dit kan helemaal niet aangezien deze software dvd spelers GEEN selectable subs kunnen weergeven. (slechts op enkele dvd spelers kunnen selectable subs probleemloos worden afsgespeeld)