Probleem met windows-HELP!

vbimport

zodra ik n verbinding met inet maakt gaat mn muiscursor knipperen en loopt alles vast!
zodar ik dan op ctr-alt-del druk krijg ik constant: msgsrv32-reageert niet

wie kan mij helpen?
spoed graag

thx dudes

Misschien dat ik nu te snel ben en dat anderen zeggen dat mijn oplossing wel heel drastisch is, maar ja: Ik heb wel eens (gister nog lichtelijk) zo iets dergelijks gehad en van alles geprobeerd maar uiteindelijk windows maar opnieuw erop gezet. Ik had dus ook die melding van msgsrv… die kwam van outlook (express) volgens mij, maar ook opnieuw installeren daarvan hielp niet, dus windows eropnieuw op

Maareuh, hoe kom je dan toch op CDFREAKS?

Ik had een hele tijd geleden hetzelfde probleem met de PC van m’n vriendin. Ik weet niet meer precies wat de oplossing maar ik heb de volgende dingen uitgevoert en een daarvan lostte het al het gezeik op:

• modem instellingen checken
  • modem drivers updaten
  • huidige modem drivers verwijderen en opnieuw installeren
  • internet modem?! -> modem in een ander slot douwen

hope this helps…

de oplossing van djrolo is dus gewoon het beste omdat het sneller gaat dan het probleem proberen op te lossen en je nadat je het hebt opgelost vaak zoveel aan je systeem veranderd hebt dat je hele windows vern##kt is/

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>de oplossing van djrolo is dus gewoon het beste omdat het sneller gaat dan het probleem proberen op te lossen<HR></BLOCKQUOTE>
ja hoor…tuurlijk: je systeem checken duurt langer dan windows en alle andere shit opnieuw installeren?!
't Is dat ik laatst een backup heb gebrandt van m’n systeem partitie met de meest recente software/appz/warez/drivers/stuff die ik gebruik, anders ben ik wel een dag bezig voordat alles werkt zoals ik wil.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>en je nadat je het hebt opgelost vaak zoveel aan je systeem veranderd hebt dat je hele windows vern##kt is<HR></BLOCKQUOTE>
Dat zou ik toch wel erg knap vinden, zeg! Een probleem proberen te verhelpen en daarmee je hele systeem verneuken. Ben juh niet echt goed bezig. Bovendien gaat windows niet zomaar plat, maar je moet wel weten wat je doet.

Ik blijf erbij: opnieuw windows eropgooien lijkt mij een laatste red middel. Bovendien lijkt het me dat je ook wilt weten WAT precies het probleem veroorzaakt.
Stel, 't is een simpel hardware conflict. Windows opnieuw erop…probleem blijft!

I rest my case…

nostrofu : volgens mij gebruik jij een andere windows dan de meeste van ons anders zou je wel weten dat windows nogal gauw verknoeit raakt als je iets veranderd, en dan zou je ook weten dat in windows dingen geen logische reden nodig hebben om fout te gaan…en windows gaat wel zomaar plat, heeft bill soms een speciale VIP versie van windows voor jou gemaakt ?

ok…windows is niet stabiel en zal het nooit worden ook. Maar het is me in al die jaren maar 1 keer voorgekomen dat het zaakje zo verkloot was, dat ik windows opnieuw moest installeren.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Nostrofu:
ok…windows is niet stabiel en zal het nooit worden ook. Maar het is me in al die jaren maar 1 keer voorgekomen dat het zaakje zo verkloot was, dat ik windows opnieuw moest installeren.<HR></BLOCKQUOTE>

Dat vind ik dan heel knap van je, want bij mij moet dat gemiddeld elke 4-5 maanden gebeuren. Het is al bijna weer zover want de laatste tijd alweer veel van die onverklaarbare errors. Zoals de cdrom die niet reageert, spellen die het altijd deden die vastlopen, internetverbinding die spontaan stopt, ongeldige bewerkingen you name it…

Ik ga ook niet bepaald makkelijk met mijn pc om, want hij zit inmiddeld ook alweer helemaal vol met spellen en programma’s. De helft gebruik ik niet eens. Ach ja, nu heb ik van het weekend weer wat te doen. Een nieuwe windows instalatie duurt hoogstens een uur. Als je alle drivers tenminste bij de hand hebt

Dus Tha King, gewoon format c: /u

GR33TS, G@M3FR3@K