Probleem met targa pc

Ik heb een half jaartje geleden een Targa pc gekocht
AMD3500+
1024 mbram
GF6600
enz…

Het probleem is dat hij als ik aan het gamen ben freezed om de 10 seconden ongeveer… dit gebeurt willekeurig en is zeer vervelend. Het spel gaat door maar mijn pc blijft eventjes hangen en dan een seconde later sta ik ergens anders. Dit is geen lag die gekend is door lage connectie maar het heeft iets te maken met hardware want als ik naar muziek luister heb ik hetzelfde probleem alleen in lichtere vorm…
weet iemand wat het kan zijn?

al een driver update ondernomen

heb me GF al geupdate… moet’k voor de rest nog drivers updaten?
vroeger had ik het als ik me pc een dag liet aanstaan…
nu is et al na een kwartier en het verergert en vermeerd hoe zwaardere taken ik de pc laat doen …

Heb je je chipset drivers wel geinstalleerd? Het zou me niet verbazen wanneer deze niet geinstalleerd zijn waardoor je harde schijven niet in een zekere DMA mode lopen…

Ik heb het zelfde met mijn Medion PC gehad ook met gamen bleek dat mijn grafische kaart te heet werd heb ik van Zalman andere ventilator opgezet daarna geen problemen meer gehad…

Ik heb een Intel D875PBZ die exact dezelfde problemen vertoonde. Het probleem was dat Intel heel veel brakke bios-en heeft uitgebracht voor dit bord.

De laatste paar bios-en waren pas echt een verbetering en het probleem is niet meer terug geweest. Kijk eens op de intel site voor de laatste bios.