Probleem met Silent Hill 2

vbimport

Ik heb zojuist Silent Hill 2 gekregen (lees gekocht c.q het is dus origineel) en op mijn systeem geinstalled.

Nou doet het volgende probleem zich voor.

De game start en als ik mijn settings wil veranderen dus kortgezegd het options menu in ga dan plop en ik sta weer in windows.

Maar als ik bv gewoon ga spelen dan loopt het wel, dus het gaat echt fout met het aanspreken van bepaalde hardware denk door het options menu in te gaan.

System specs:

AMD 2000+ XP
SB Audigy Platinum EX (laatste driverpack geinstalleerd)
Abit Siluro Gforce4 128Mb DDR 8x AGP (Nvidia 41.09 Driver)
1024Mb Memory
Abit AT7-MAX2 Mainboard (laatste bios en drivers geinstalleerd)

Ik heb gister nog DirectX 9.0 geinstalleerd maar dat mocht ook niet helpen.

Iemand nog een ideetje, Ik denk zelf aan mijn vgadriver maar ik zit nu op mijn werk dus ik kan dat vanavond pas gaan sjekken.

Thnx

Hmmz weinig respons, maar ik heb inmiddels een update geinstalleerd en mijn vga drivers geupdate maar mocht niet baten.

Iemand nog ideeen.

Heb je je drivers wel goed geupdate? Ga eventjes naar www.guru3d.com en download vanaf daar het programma “Detonator destroyer”. Dit programma zorgt ervoor dat je video drivers ECHT van je systeem worden verwijderd. Daarna kun je deze opnieuw installeren. Het kan de moeite waard zijn eens te testen met nieuwere versies. Zie www.guru3d.com voor downloads!

Heel weird! Ik had ook nog voor je gekeken via google, maar kon geen oplossing vinden.
Misschien dat een mailtje richting de fabrikant van je videokaart of makers van Silent Hill een uitkomst kan bieden. Misschien kunnen ze je ieg op weg helpen… niet geschoten is altijd mis!

Ik denk… ga eens op de website van Silent Hill 2 kijken, voor een support forum, FAQ of wat dan ook… vind ik alleen info over het PS2 spel :confused:

Mjah nou ik gemeeld. Nog nix truggehad :(.

Ik heb ook nog drivers van Guru3d geprobeerd maar helaas ook niets.

Wij wachten met smart op respons.

al de 1.02 patch geinstalled?

als dat die patch is voor de soundlopping bugs ja dan wel zo nee dan aub ff een linkie te plaatsen :bigsmile:

dat is onder andere een fix voor de sound bug ja
maar schijnen ook een paar compatibility problemen mee opgelost te worden.

denk dat het toch ergens in de via drivers en/of combo van via met bepaalde drivers is.

draai het zelf op een intel bak met een ati en geen enkel probleem mee. (ik heb de originele import versie btw)

Euh ik heb op mijn job zon zelfde bak staan als hier thuis alleen heb ik hiero een SB audigy erin geknald en een GF4 dus zal niet aan via drivers liggen denk

misschien combinatie via+creative en/of nvidia