Probleem met Philips CDD 3610

vbimport

Ik heb al een paar dagen problemen met mijn cd-brander >>> Philips CDD 3610 2x2x6x
Ik heb hem al ong. 2 jaar. Ik gebruik het brander-programma (Easy CD-creator 4 Deluxe >> hele versie). Hij schrijft geen 74-minuten cd’s (merk: Verbatim)meer, ik krijg steeds de foutmelding ’ power calibration area is full’. Bij een 80-minuten cd gaat alles perfect, totdat hij de cd moet sluiten.
Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen ???

dit probleem heb ik vroeger ook gehad met de Philips 2600 scsi.

op de gegeven moment kon hij de cd niet meer
afsluiten of meerdere tracks op 1 cd schrijven!

Mijn advies: smeer hem aan iemand aan voor 100 gulden of zo .

Heb ik toen ook gedaan

CU

Ik heb dat kreng ook gehad.
als ik een 80 min. cd gebrand had begon hij de volgende CD 5 centimeter van binnenuit te branden.
na het formatteren van verschillende rw’s ging de laser schijnbaar weer goed staan en deed hij het weer tot de volgende 80min cd en begon het verhaal opnieuw.

Ik heb ook een 3610…en ik kan maar 1 ding erover zeggen…hij SUCKS…
Als ik ooit een grote fout heb gemaakt, dan is het wel dat ik deze brander heb gekocht…

welke firmware gebruik je? 3.01 3.06?

probeer maar eens met 3.09 werkte perfect bij mij.

Mzl

mijn eerste brander was ook een 3610. daar heb ik alleen maar problemen mee gehad. ik heb er maar 4 of 5 goeie cd’s uit kunnen krijgen. Nu heb ik een plextor(8432A) en daarmee heb ik nog maar 1 mislukte cd gehad!!!

greetz

kingjw

Ik heb mijn Teac R55s al 5 maanden en geen mislukte cd’s!

wat mij betreft is Teac de beste.
1 nadeel , wordt niet ondersteund door clonecd!

Cu

Ik heb ook een CDD 3610. In het begin had ik ook die problemen. Toen heb ik mijn brander opgestuurd naar philips (1 maand na de garantie) deden ze niet moeilijk over en stuurden me een nieuwe van het zelfde bouwjaar. Maar sinds ik EASYCREATOR 4 heb doet hij het perfect. Hij brandt alles. Hij werkt zelfs met CloneCD. Danwel op 2 speed maar het gaat perfect. Ik heb niks geen nieuwe firmware gebruikt.

Greetz

Xenoki

Mbeld61@Mediaport.org

Ik heb dat probleem ook gehad ik had hem al afgeschreven na bijna twee jaar trouwe dienst ik heb hem uit elkaar gehaald en het lazer oog schoongemaakt met alcohol het vet op de rails opnieuw verdeeld en hij brand weer als een trein