Probleem met ondertiteling

vbimport

Hallo allemaal,

Hopenlijk kan iemand mij helpen met een probleempje.
Ben zelf aan het proberen SVCD’s te maken, echter tijdens het omzetten (FLASK) wordt een groot deel van de ondertiteling niet meegenomen. Met andere woorden, alleen af en toe een ondertiteling (25%) bij de film.

Nu mijn vraag;
Is het mogelijk om de ondertiteling seperaat te rippen en deze nadien bij de film te voegen?
Zo ja, welke proggies zijn hiervoor noodzakelijk en waar kan ik deze eventueel vinden.

Bij voorbaat dank,
The Rising Hope

Op deze site kan je heel veel software halen! Kijk maar in de software sectie!! Als je dan op de button"Subtitels" zou klikken, dan krijg je gelijk een lijst met verschillende software gepresenteerd! :wink:
Je kunt ook hier kan en klare DivX Subs downen die je dan met bv “Eugene’s DivX Player” (bij 1e site te halen) kan plakken aan je DivXies! :stuck_out_tongue:

Good luck!

Maak asjeblieft DVD Rips! Is veel betere kwaliteit en waarom zou je ondertitels doen wordt het alleen maar lelijker van. (mijn mening heb het geprobeerd :))

Dus ga over op DVD rips en je wil daarna niks anders meer.

Op de genoemde site kan je daar alles over lezen zoek op DivX.

Hallo Zerocool,

Dat wat je schrijft is niet waar. Ten eerste zijn SVCD’s veel betere kwaliteit dan DIVX, nemen daarom welliswaar meer plaats in (meer CD’s).
Ten tweede kan ik DIVX niet afspelen op mijn stand alone DVD speler.

Het probleem zit hem dus in de ondertiteling, die ik persoonlijk niet noodzakelijk vind, maar niet iedereen verstaan engels zo goed, voor die mensen is een ondertiteling noodzakelijk om een film te kunnen volgen.

Groetjes,
TRH

hallo

ik heb een probleem met vso als ik de ondertieteling toe voeg komt de ond telkens bij extern en ik wil hem bij intern hoe moet dat ??
AUB HELP

Kan niet met VSO, want die houdt zich aan het authentieke dvd formaat.